Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Rabu, November 26, 2008

UCAPAN 10Q

Ermmm...tgh dok surf blog, tjumpalah this tag. This tag aku tujukan khas buat frenz aku iaitu mamie Ikin, Rina, YoYo, Tasha & Sue. U all are very special 2 me...wlaupun jarang2 bersua tp kenangan & memori indah terpahat selamanya. Rasa syahdu plak...ye lah pejam celik pejam celik smuanya da married accept YoYo...its ok Yo...yg important Yo still remember me in ur life. Ekceli kitaorang ni rapat since sekolah menengah lg iaitu SMPBK tp nak ikutkan aku la yg paling nakal masa zaman skolah..nakal tau bkn jahat...klau ikut planning aku...aku nak buat aktiviti ckitlah dgn diorang ni..kira mcm sambut besday ikut bln masing2la mcm dulu, sape punya besday dia kena belanja makan....bkn apa usia makin meningkat nak gak simpan memori 2gether.....hinggalah ke anak cucu cicit...insyaallah...so 2 all my frenz pikir2kanlah about cadangan nie yek...coz kalau plan betul2 pasti ok punya tp kita hanya merancang Tuhan yg menentukan...betul tak!!!!yg penting usaha ke arah tu...

ni ha...ikut urutan besday my lovely frenz:-
05 Feb - Tasha
08 Feb - Sue
28 Mac - YoYo
06 Aug - sape lg akulah...hehehe
08 Sep - Ikin
17 Nov - Rina

so 2 all my frenz....klau besday member tu jgn la lupa plak nak wish ye....huhuhu!!!

Kenangan Terindah 2008

Tiada ulasan: