Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Isnin, Disember 01, 2008

ANCASA ALL SUITES, PD

Hai hai hai...ketemu lagi ya...emmm last friday aku ngan anak2 pegilah holiday kat PD, E2 pun untie aku yg invite coz uncle aku nie dpt diskaun kat situ...yelah sape x nak dari aprtment 3 bilik hrga 3-4 ratus kira byar dlm 30-50 hinggit je...tmpat yg kitaorg lepak tu ni la dia ANCASA ALL SUITES RESORT & SPA, PD.Ikutkan aku malas nak g coz hubby aku x joint coz byk kete nak disiapkan kat wshop dia pastu plak ibu ayah aku plak g holiday kat Indon....emmm maid aku plak balik Indon uruskan passport dia...tinggalla aku anak beranak...sunyi jgak la...tu yg joint je la with untie aku tu...release tension kiranya la...(bknnya ape tension laki x ikut sama hehehehe).
Tp kalau u all nak g holiday kat PD, aku suggestkan cubalah menginap di Ancasa ni...ada 1,2 & 3 bilik (apartment only). Tmpatnya atas ckit dari Teluk Kemang...Bknnya ape byk2 hotel yg aku g kat PD tu kira yg ni lah selesa dan aprtmentnya pun besar gak...(PD avilion je aku belum jejak lg!!!). Mmg lah masa nak berangkat tu setup baik punyak tengok apa2 brg yg tertinggal tup2 sampai kat dengkil baru perasan camera aku tinggallahhhh....uwaaaa.....x dptlah nak ambik gambo...tp picture yg nie je dpt ambil coz hubby aku dtg utk bertemu dgn aku....hehehehe bestnya...sambil mmbawa camera aku yg tertinggal tadi...sanggup hubby aku dtg jam 6.30pg sampai kat tempat aku nginap....cian dia....(dlm hati kau yahooooooo....babah dtg (panggilan utk hubby aku).
Master Bedroom 4sure 4 my untie aku yg duk...so aku dptlah 2nd bedroom...kira oklah
utk aku 4 branak tp aku ambik gak + 1 extra matt...(4 anak aku si syafiqa) dia nie
kalau tido lasak giler berbanding abg & adik dia
huhuhu...ni pic aku ambil dari balconi apartment...saje je snap nak
masuk blog...ni pun masa nak check out....
biasala like mother like daughter...suka posing....

si abg plak suka lepak kat swimming pool drp mandi kat pantai....
busuk katanya kalau mandi pantai...ishhh poyo je...

yg ni plak muka tension giler x dpt pelampung....si abg
dah cop dulu la...sewa pelampung 1 RM5 sekali guna.....
so yg ada tgal 1 je...kira sunday tu pelampung out of stock..
eh!eh! da plak pic nie....just 4 fun eaaaa
E2 je la pic yg dpt aku insert kat blog nie.....so anybody yg belum @ nak try lepak kat sini blehlah contact ANCASA ALLSUITES 06-6627288 @ website www.ancasapd.com utk keterangan lebih lanjut eaaaaa...

Tiada ulasan: