Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Khamis, Disember 25, 2008

PENGUMUMAN PENTING!!!

Starting from now...email address aku adalah hezesuzehasan@yahoo.com
minta jasa baik korang smua plez update ur record ASAP k!!!
sebenonya aku nak activated YM, kan kena fill up borang dulu kan...so aku pun ikutlah arahan just klik...klik...klik...tup tup program kata email add yg lama iaitu hezesuze@yahoo.com x valid..kena letak nama baru...ishh confuse confuse aku just follow je la...:(
pastu plak nak bukak email aku la kan guna email lama..aikkk x leh masuk plak...apahal lak ni!!!! aku try email add yg baru haaaaa...bleh plak...sayang jugak weiii email add yg lama tu...sakit ati jgakla kan...x pasal2 kena buat another account plak...:(
Yg kedua plak minta jasa baik all my frenz @ yg nak mengenali aku...hehehe perasan jap!!! PLEZ...PLEZ...just forwardkan email add korang kat aku ek!!! 10Q very much..

Tiada ulasan: