Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Khamis, Disember 04, 2008

Mee hailam jer???

Tersebutlah kisah.....aaaa....(da x tau da nak starting camna...kira blehla nie ek), kira kenalan ibu aku nie slalu gak singgah chatting with family aku....bla..bla...bla..bleh dikatakan everyday lah cuma sanggup dgn x sanggup jer nak layan depa 4 branak..bknnya apa si isterinya kuat berceloteh citer sampai pagi pun x habis...aha sape nak layan tu??? Almost kalau diorang ni bertandang kat rmh aku...mesti ayat dia camni "alah...x pyh susah2 buat air, kami baru je bru blik dari makan kat kedai...da kenyang nie". But x kanlah org dtg x hidang apa2 kan..maid aku pun da tau kalau diorang dtg terus je buat air kopi O fav si suami ni...klau u all nak tau, kat rmh aku nie mcm2 ada dari makanan ringan hinggalah mknan berat just hidang je la kat depa...tup tup licin beb!!!
Akan tetapi ptg tadi depa bw mee hailam...fuyoo my fav tu...agaknya terasa kot slalu no dtg bw perut jer..hehehe...maid aku pun hidangkanlah...tup tup lg depa pun mkn sama la...laaaa aku ingatkan bw buah tangan tuk family aku rupa2nya tumpang sekaki gak...ishh x kisahlah ek depa pun niat baik...so zassss layannnn jer la mee hailam tu...thank u...
Ni kerabu ibu aku yg buat....so hidangkan jugak kat depa..B4 makan aku snap dululah ek...hehehe tuk masuk blog

ni la dia mee hailam yg depa bw 2...nengoklah lapar giler sampai menjejeh2 kuahnya tepi mangkuk tu...sape2 yg tinggal kat area rmh aku...hahaha mee hailam ni ada dijual di kedai RAHIM ROTI CANAI. Nama nye gerai roti canai tap mcm2 ada...sedap jugaklah...

Pada Che....& abg ..... (biarlah rahsia) trima kacih byk2 bw mknan fav aku tu....sedap sehingga menjilat pinggan hihihihi!!!zasss layannnn...i follow

Tiada ulasan: