Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Rabu, Disember 24, 2008

Emm...demam da kurang ckit



2day demam si adik da mula berkurangan & dia da bleh main da...alhamdulillah..adik ni kalo demam yg aku prasan dia akan diam jer...brbanding ngan kakak dia...si kakak ni kalo demam dia punya merengekkkk...ishhhh..buat aku marah je...bak kata jawo 'cewek'.. demam ni hubby aku beli air badak byk skali tuk buat stock...sume bleh minum kan!!!!


Aku just bg air badak je pd anak aku...yelah tuk mnyejukkan bdnya yg panas tu...panas dalam..aku nengok ari ni da OK da...kalo panas lg aku terus je g klinik coz si adik ni kan lahir x cukup bln so antibody dia kureng ckitla...kena berhati2 gak kalo dia ada simptom2 nak demam tu...selain drpd air badak ni korang bleh bg 100 plus pd anak2 korang sekiranya diorg demam...skrg ni dia tgh layan AF3...biasalah nak tunggu lg MENUJU PUNCAK fav dia tu la...kalo dia menari tu buat aku tergelak kecik je lar smbil aku hupdate blog aku ni...hahaha!!! zasss layannnn :D

Tiada ulasan: