Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Jumaat, Disember 05, 2008

Amacam seiras tak???

Ni saje je nak korang semua bandingkanlah ek gambo aku dgn anak2 aku nie..ada yg kata si syafiqa (anak pompuan akulah...) seiras dgn face aku yg gebu nie (start da....perasaan...hehehe). ada plak yg kata ikut face babah (panggilan manja 4 hubby aku...)da anak nie la dulu b4 kawin pgil abg, da btunang pgil ayang...at last panggil umi la....x kisahla babah nak panggil apa janji babah sayang kitaorg & x lupa tanggungjawab pd kami sekluarga...udahlah... :)
Ada jgak org suggestkan masuk pertandingan muka seiras ibu & anak tp aku ok jer...but anak pompuan aku sorang nie agak pemalu ckit (mcm umi nya lar...perasan lgik ni...) x bleh bw ke mjlis mana2, org tnya pong dia xkan jwb punya...gud gud pompuan malu xpe kan!!!! jgn plak yg si adik ni...ish nampak jer pompuan2 yg layan dia...apalagi bye bye la umi...yg sorang ni plak x kisah laki2 ke pompuan ke muda ke tua ke janji pandai layan...dia pun zasss layannnn...(peramah giler like mother dia...lgi perasannnn aku ni..huhuhu!!!). Ekceli sifat2 nie diwarisi dri aku & hubby aku lah...mana kuah x tumpah kalau tak ke nasi...betul tak???
amacam???seiras tak? bab mata sama2 besar tp kira aku nie dikategorikan bulu roma byk (semua tmpat beb....hehehe) BUT anak pompuan aku ni alahaiiii licin x de bulu lgsung (tp x taulah kalau da beso nanti). bab ceweknya samalah ngan aku cpat merajuk...da pujuk kira oklah...bab baju suka memilih..haaa...bab mkn ni yg aku suka fav food dia nasi putih + kicap + telur goreng jer...hari2 pun x pe mmg fav dia...(jgn ingat aku x masak...mcm2 lauk aku masak tp tetap pilih fav dia...)jimat ckit ek!!!

ni plak like father like son...aku nengok jugak si adik ni mmg ikut face babah dia..tang hidung tu kalau korang perasan sejibik beb...x lari acuannya...pandai babah kan....si adik ni plak bab mkn memilih lah plak...pizza, mc donald, kfc (accept roti) dia x mkn....tp tang fav nasi tu dia ikut kakak dialah....tu yg aku kata like father like son coz masa muda2 dulu (flash back plak da....)hubby aku mmg x kerap g fastfood ni...tp da berkawan & couple ngan aku...nak x nak kena ikut rentakla beb...klau x slamat tinggallah romeo!!!! til now kira hubby aku ni da pandailah jgak bab2 mkn fastfood ni...korang tengoklah ek face sape yg seiras sape? zaaaasssss.....layannnnn!!!!


apapong...umi syg kalian semua....mmg la org kata anak @ zuriat E2 penyeri rumahtangga...dia lah racun dialah permata dialah segala2nya la....aku agree dgn pandangan org ttg zuriat ni...x caya korang tnya sape2 yg da berumah tangga....kdg2 time gaduh @ selisih faham dgn hubby aku tup2 nengok je gelagat anak2ku sejuk rasanya x jadi marah beb...(lu pikirla sndiri....!!!!)

Tiada ulasan: