Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Khamis, Disember 25, 2008

Gambo pkahwinan Zaidy & Nabila Huda

Sdikit foto perkahwinan antara Eddy & Nabila...just nak share wit korang smua SHARING IS CARING kan!!! so zassss layannnn :D

yg gambo kanan kiri tu ibubapa eddy



after majlis pernikahan

with their click

ahaaa...ni dia tukang solek iaitu ABG MAIL..sape yg nak kawin tu blehla tmpah ngan abg mail ni coz x dinafikan sentuhan tangan dia bila menyolek mmg ada classs...lgpun dia duk berdekatan dgn rmh aku..dulu time aku brtunang dialah yg solek aku...

family eddy
Next akan aku pamerkan lagi gambo2 menarik ttg perkahwinan diorg ni dr camera hp adik aku yg jadi pengapit hari tu ek!!! lupa plak nak habaq about nabila ni...dia akan jadi penyanyi tau...aku da dgr da lagu dia kat hp adik aku...not bad suara dia..wokey c u soon... :D

Tiada ulasan: