Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Jumaat, Disember 12, 2008

Nak bawak kete lah plak...

ahaks!!! mlm tadi b4 trus blik rmh ibu mertuaku..singgap jab kat bank (hubby aku nak bank-in duit...aku??? housewife jer mana de duit nak bank in...hihihii), dlm kesempatan tu sempat gak lah aku nengok gelagat anak2 ku yg TERINGIN beno nak bwk kete siap suara lagi....ong...ong...ong....pin..pin...bunyi hon gitu!!! so zassss layannnn jer la... ;D
si kakak yg mulakan dulu...diorang x prasan aku snap gambo tu...kalo perasan abihlah hp aku ni berebut nak amik gambo...tu yg sonyap2 je aku snap ni...

bila kakak da buat camtu, si adik apalagi...I FOLLOW le jwbnya...E2 pun kakak terpaksa beralah...si adik plak ada ayat yg kalo aku marah kat dia, pasti & wajib dia jwb "alah...umi nie..." haa camno nak marah...kelakar lg adalah...hai adik..adik... ;p
emm...bila nampak je kelibat hubby aku, apalagi kelam kabutla anak2 aku duk tempat masing2 kira sopan gitulah....hehehe...kaedahnya takut kena marah ngan babahnya...huhuhu!!!aku tersenyum jer la...;p

Tiada ulasan: