Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Selasa, Jun 29, 2010

Rezeki anak2

Syukur alhamdulillah rezeki anak2 katenye kan....trus abg pomen belikan basikal sorang satu....oppsss!! bukan membazir ye uols...kene adil n saksama gtew...padehal basikal kakak je yg rosak tp demi menjaga hati anak2 tercinta makenye abg pomen beli lah sekali 3 buah basikal...so xdeler dowang nk bergaduh kan...** sib baik ada 3 org anak jek..bygkan lebih dari itu..??? hakhakhak

itupun ada rezeki lebih...syukur pada ALLAH swt atas rezeki yg diberi kepada weols sekeluarga....hehe citer sal basikal nie...si kakak gegeh beno ater dpt basikal baru kan...lepas balik skolah jek xdan nk tuko baju twos main basikal....boleh dikatakan ada masa jek nk main basikal katenye...hehehe excited sungguh anak2 akak ni kan...

kaler merah tuk si kakak
kaler biru tuk si abg

yeahhh si adik pun nk gak...kaler oren pilihan hati....huhu
oh picta nie taken b4 kene admit ritu....ahakss!!

ermm tp demi kesihatan anak2 tercinta makenye xtvt berbasikal dihentikan seketika....xbleh main basikal sesuka hati...nk main pun waktu petang sajork itupun sekejap jek bleh...nk lebih2 mmg xbleh....

Bukan ape Zaquan kan kene kuarantin kt rmh...xleh bgi kuar sgt...so makenye abg n kakak kene ikut arahan ummi dia yg gonjeng ni ler....alaaa dlm 4 hari ni jek...lepas tu main ler basikal tu yea smpi lebam...hahahaha

Psstt...ekceli abg pomen pn da beli moto baru....kaler oren gak pilihan mata akak ni....syukur alhamdulillah...tp yelah nama pun kehidupan kan...ALLAH itu MAHA ADIL N SAKSAMA..kekadang dia bagi rezeki yg ni dan pada yg sama dia bagi dugaan buat kami sekeluarga...pepun weols bersyukur diatas segala pemberian & juga dugaan yg diberi OlehNYA...amin... (",)

** sory xdan nk amik gambo moto coz moto simpan kt rmh mak mertua siap selubung ngan selimut lagik xkasi habuk lekat....huhu

6 ulasan:

El-Zaffril berkata...

Doa anak akak sihat2... akak bertambah sihat...

Mady berkata...

rezeki anak2.. rezeki mak bila lak nak beranak lagi opssss... teksi....

momguess berkata...

moga ank2 ko sihat semue nya
wahhhh
abg pomen jaga motor lebih dari jaga bini yer
heheheheh

Kos Serani berkata...

Naseb baek anak 3 org jer, jika ada 10 org, sempat ppukul dahi abg Pomen dan pengsan 10 juga. Tahniah la ada motor baru, ternayang abg pomen dan KAK HEZE keliling Klang naik motor tu mcm Uji Rashid & hail Amir kik kik kik.

Hezesuze berkata...

El
haipp jgn ler doa akak bertambah sihat EL...ni tgh nk kuruskan badan nie...ahaks!!

Mady
syukur apa yg ade jelah Mady...kalo ada rezeki bertambah ler kalo idak camni jeler smpai tua...huhu

Momguess
ishh idak ler camtu noks...abg pomen jaga mak lebih sikit dari moto dia jek....hehehehe

KOS
haaa tau xpe...but syukur ngan pemberian rezeki dariNYA...alaahh xleh nk berdating berdua nek motor arr KOS..coz bala tentera sume nk ikut...huhu

Mommy Lyna berkata...

Kire suka duka kehidupan gitew hehe.

Musim skg ni kan kak. Si kecik sy pun tgh demam now. Ehhh asal ada budak tak sehat je musim.. Bile yg tak musimnya?