Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Rabu, Ogos 25, 2010

Buffet Ramadhan

Yuhuuu uols sihat kaa?? sory 2 hari xsmpat nk jenguk blog uols n update new n3 coz sibuk ngan urusan tempahan catering uols....alhamdulillah rezeki d bulan ramadhan kan...hehe

Dalam akak sibuk ngan bisnes catering nie...tetiba teringin nk makan ala2 buffet ramadhan @ hotel2 yg ada di sekitar selangor nie...ahakss

See...menu yg byk sekali... **pic ihsan en goggle

kekadang jeles lak akak tgok kenkawan dpt berbuka kt hotel2 nie...tapi kan bila akhbar dah kluar tentang kesahihan halal ke idak menu2 yg terdapat di hotel nie..makanye cam terbantut lak keinginan akak tu...hehehe

1 more thing ergenye...mak aiii ada tu smpai 100++ uols...peyut akak ko nie bleh muat dlm erge RM10++ jek....hahahahaha so ada ati nk berbuka kt hotel kan...maunye tak terjamah sume makanan hehehehe

tapi kalo ada org nk banje akak apa salahnye...ahakss ade ke nk banje akak nie?? sila angkat kening?? mihahahaha so kesimpulannye makan kt hotel nie besh or 1pembaziran?? sila jwp..huhu

so uols ada tak yg pernah berbuka kt hotel..??? meh ler syare ngan akak ko nie...huhu

adiooooosssss!!!!!


**tak sabo nk berbuka ngan bloggers esok hari....huhu

14 ulasan:

zue @ annaleeya berkata...

xdelah nak buke kt hotel motel bagai... sibuk duk kejor dak kecit tuh jer nanti... heheh!!!

Farra Dhelina berkata...

ala kak..kt buke kat rumah je..

* kak, sbtu ni, klu tak dpt jumpa kak nana, kita kirim kuih kat akk lah ye.nnti fra jumpa akk, dtg amik kuih tu ye.blh kan kak?

mama tisya berkata...

buffet kt hotel bln ramadhan mhl ler kak..berganda2 rege nye..mmg tk berbaloi tp kalo org blanje ok je..hehehehe..sy sgt suka berbuka puasa kt hotel cz byk pilihan..tiap2 thn rsnye sure sy dpt jemputan berbuka kt hotel..alhamdulillah rezeki tp kalo nk byr sendiri idak ler..mhl..hehehe

tu la skarang ni byk yg tk halal...nasibaik p kt istana hotel aritu halal :)

Yan berkata...

yanpun dah lame tak berbuka kat hotel ke resort ke...
klu time keje dulu ade jek invitation dari supplier tuk join berbuka ngan company derang... tp semenye sudah berlalu..
berbuka di rumah sajek ye

atty's berkata...

kalo palin murah pun dlm rm40 lah ze..

selamt berbuka..posa sama geng blogger esok..tak dpt nak join .ari keje

Hezesuze berkata...

zue
a ah kan..4sure makan pun xsenang dok men kejo2..mihahaha

farra
ish mmg now akak berbuka kt rmh ape...hehehehe

boleh jek farra..t jgn lupa lak nk collect kuih tu kt akak ye hehe

mamatisya
tu arr untung amy kan dpt makan free kt hotel...hehehhe tp mmg mahal kan...kalo org banje nk gak merasa..hehehehe

yan
a ah kan yan..dulu time akak koje pun ada gak berbuka kt hotel..lani duk rmh makanye berbuka kt rmh jek...huhu

maslinamansor berkata...

oooohhh, tidak pernah. Sebab utamanya, mahal...

jawapannya adalah pembaziran...

mummysyafie berkata...

nor berbuka gak kat otel ni. tapi mostly berbuka ramai². masa ni lah nak berkumpul bagai..pasal harga tu mmg macam tu. kalau murah idak ler nama nya otel. tapi kalau nak murah shuld b pergi minggu pertama puasa..masa tu otel akan wat promotion dear

tapi sebenarnya..berbuka ngan family lagi best. tak kira la berbuka kat rumah or kat luar

Cik Z@i Pen@nG berkata...

x penah gak bbuka kt otel...
ada sapa2 nk blnja x?hik3

Hezesuze berkata...

maslina
a ah kan satu pembaziran kekdahnye...tapi kalo ada org nk banje kt hotel camno tu?? huhu

mummysyafie
betul tu nor...weols setuju bangat...yg penting dpt berkumpul 1family kan..mesti meriah..cam nor ritu..ngeee

cik zai
sameler ngan weols...huhu

Aleeya berkata...

hehe tak bestle buka hotel nehhh, sbb byk sgt menu ..tak makan rugi weyhhh nak makan semua konfem tka sempat hahaha

Nad @ MamaZakwan berkata...

sabtu lepas buke kt hotel de palma shah alam rm45 1 kepala..huhu..terasa gak mahalnye..;p

Hezesuze berkata...

aleeya
a ah kan..peyut akak udah ler kecik...huhu

mamazakwan
so menu dia besh tak uols?? hehehe

Iman berkata...

hehehe...kalau duit sendiri...lambat lagi la gamaknya...
Tapi kalau orang nak belanja....hehehe..insyaallah...sampai...tapi kena pilih lak hotel yang halal...huhuhu