Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Jumaat, September 10, 2010

1 Syawal


Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin
dari kami sekeluarga...

Ermm ekceli 1st raya nie cadangnye nak pakai baju kaler biru tekois...tapi dsbbkan baju si kakak tak siap makenye pakai ler kaler pepel...huhu **bengang giler kt tailor...

sib baik mmg stanby baju 2 pasang sorang...buatnye satu pasang jek...kompom nanges di pagi raya kan noks...mihahaha

wit abg pomen tercinta....

cam bese 1st raya ziarah rmh pakcik & makcik2 belah ayah..**rmh sebelah2 jek...hahaha tapi fenat jugak ler...time akak taip n3 ni sume anak2 including abg pomen terlentang tido kat ruang tamu...hehehehe kepenatan sudah padehal baru 4 buah rumah jek....huhu

so harini bape buah rumah sudah uols ziarah?? banyak melantak tak?? ngee

adioooossss!!!



** jemput ler dtg ke rumah....

5 ulasan:

BLOG PUTERA YUSOFF berkata...

2 rumah saje. x leh makan byk2 la kak. tgh diet. hr 2 berjaya menurunkan 5 kg

mummy_ayu berkata...

best nya posing posing family..ayu bertiga je..hubby keja..
apa pun selamat hari raya dear!!

Mommy Pinky berkata...

selamat hari raya + makan bebanyak..baru raya ke2 nih..hehe :)

Nana berkata...

saya raya pertama je beraya hehe raya ke2 dok umah je
raya pertama g shah alam umah makcik

mama_umar_maryam berkata...

pepel pon lawa jer ;),mmg cpt penatkn beraye umh org nih,pdhal dtg mkn je,he3