Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Jumaat, September 24, 2010

Mood sedih :(

APA PERASAAN UOLS...
KALO DITIPU SAHABAT SENDIRI??
SEDANGKAN SUDAH BERKAWAN HAMPIR 10 TAHUN???

SO APA TINDAKAN UOLS LEPAS APA YG TERJADI???

AKAK SEDANG BERSEDIH NIE....
**fon beso menunjukkan betapa sedihnye akak uols...mihahahaha



**walaupun sedih ngan apa yg berlaku, akak tetap mendoakan kesejahteraan idup sahabat akak tu dunia akhirat...

20 ulasan:

atty's berkata...

kty faham perasaaan ze..sabar ye.

I-sya berkata...

saya pun pernah alaminya. tp lama2 saya maafkan juga bila dia sdiri dtg minta maaf. tu pun setelah semuanya terbongkar.

pedih2 pun... hidup jalani dgn sabar. kan kak?

Sidratul Muntaha berkata...

sabolah kaka..
lantak arrr
biar Allah jer yg balas

maslinamansor berkata...

sabar...
xpe kita jangan simpan dendam kat dia, betul apa yang u buat. Doakan sahaja kesejahteraan beliau.

Sesungguhnya Allah swt akan memberi lebih diatas doa yang kita beri...

mama tisya berkata...

lama tu dh kwn tp bole die tipu sure akak rs mcm2 kn tp biarkn je la..allah tu maha besar...nanti die akan dpt balasan

EiJa ZaQuaN berkata...

mesti la sedih..lebih2 lagi kwn baik sndiri..yg kita percaya pulak tu kan..sbb tu zaman skrg ni susah nak cr kwn yg bole susah senang bersama..

ermm..byk2 bersabar ye..setiap yg berlaku tu pasti ade hikmahnya..

Joy berkata...

mestila sedih dan terkilan. sabar yea sis..

sayaseorangsurie berkata...

yang jahat jgan di balas dengan kejahatan.. moga kawan itu diberi petunjuk dan hidayah Allah agar terbuka hati untuk menyedari kesilapan yang dilakukan. sebagai kawan kita berdoa yang terbaik untuk dia.

FyZa berkata...

sabar ye sis..bila jd mcm nie..kurang2 kita taw perangai dia cmna..

Hezesuze berkata...

atty's
owh kty pun pernah mengalami situasi camgini ek...??

I-sya
betul tu...sebab akak pegang prinsip what u give u get back...huhu

ayu
mmg lantak same dia kan...lagipun uols kan ade...trubat jugak ler lara dihati ahakss

maslina
yelaaa...mayb dia ada alasan sndiri nape dia buat camgitu kan...tapi sakitnye ya ampunnn... :(

mama tisya
tu ler pasal amy...tak sangka cempedak jd nangka kekdahnye..tapi benda dah berlaku kan..redha jeler...

eija
ermm...byk kenangan manis weols bersama tp bila dah jdi camni pikir gak nape dia wat camgitu?? aduaaaii

joy
sangat2 sedih uols...

surie
sebab tu weols maafkan perbuatan dia wlaupun hakikatnye sakit...

fyza
tapi nape dah hampir 10thn persahabatan lani baru tau dia menipu...Y??Y??

Pinky Pixie berkata...

sabar je ye kak.. dugaan hidup namanya..

Hezesuze berkata...

pinky
yup akak tau tu...tapi sedih kan usia persahabatan tu agak lama...

Aleeya berkata...

mmg rasa sakit kan dikhianati sahabat yg kita kenal da lama, aku pun penah rasa...bila tau kita pun rase kecewa gak kan..sbb sblm ni terlalu percaya kan dia..tapi takpe la...tuhan ade ley balas huhuuuuu

umialya berkata...

cukup, cukup, cukup allergik dpt kwn gini..

sabarlah!!!

mama_umar_maryam berkata...

xper kak,sekurang2nye dah tertunjuk skg..mungkin sng utk org yg buat slh tu mntk maaf,dan kite blh je maafkan..tp pd saye its hard 2 forget lah..

J.M.R berkata...

jahatnya sahabt itu!!!

Yan berkata...

janganla camtu kak...

mmg sedey klu kawan dah lame sanggup tipu/khianati kita...
sabarla kak..
klu kesalahan tu masih bole dimaafkan.. maafkanla wlupn dia tak minta..

Miya berkata...

Nak buat mcm ner,pekara dah lepas. .sabo aje,

Kuman Chaos berkata...

sabo kak.. nak watcamne.. apparently kita jer anggap dia sahabat. dia lak sebaliknya...
kuman "hangin" Entry

Iman berkata...

ada gak sahabat yang macam tu.....sabar lah yer....