Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Rabu, Jun 03, 2009

CiNTa vs SuKa

Cinta vs. Suka

Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan berdegup kencang.
Tapi di depan orang yang kita suka, hati kita akan gembira.

Di depan orang yang kita cinta, musim sentiasa berbunga-bunga.
Di depan orang yang kita suka, musim itu cuma berangin sahaja.

Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cinta, kita akan kaku.
Jikalau kita melihat mata orang yang kita suka, kita akan tersenyum.

Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk berkata-kata.
Di depan orang yang kita suka, lidah bebas berkata apa sahaja.

Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi malu.
Di depan orang yang kita suka, kita akan tunjukkan imej yang sebenar.

Kita tidak boleh merenung mata orang yang kita cinta.
Tapi kita selalu merenung mata orang yang kita suka.

Bila orang yang kita cinta menangis, kita akan turut menangis.
Bila orang yang kita suka menangis, kita akan membuat dia gembira.

Perasaan cinta bermula dari kata.
Perasaan suka bermula dari telinga.

Jadi, jikalau kita berhenti menyukai seseorang yang kita suka. Umpama kita membuang telinga kita.. Tapi jika kita cuba menutup mata. Cinta berbuah menjadi airmata. Setiap orang akan mengalami ini dalam hidup mereka.

Cuma fikirkanlah bersama-sama siapa yang anda cinta.

9 ulasan:

rizz berkata...

kemenn nk centa2 lg akak aku sorg ni hahahhah

CINTAMANISZ Lite berkata...

Abes..endingnya camne yek. Rumit gak nih! hmm..

Blog Anuar Kamaruddin™ berkata...

keliru tewos... :p

[-suziey-] berkata...

hoho..ni mood ape di hari rabu nih...hmmm..len mcm jek..hehe:p

atty's berkata...

saya cinta family saya.eehehhe..

mummYaeesh berkata...

motippp??
woit malas nak wat n3 langkawi la tu!cis
awat tak mai aritu klu tak leh cemolot dgn kak senduk gitew!woohoo

Hezesuze berkata...

rizz - wlpon gonjeng ttp naluri cinta tu ade tau...ahaks!

cintamanisz - endingnye??? lu pikir ler sndiri...wakaka

Nuar - tepuk dada tnye ati..hehe

suziey - mood hepi smbut anniversary ko ler suziey...wakaka

kty - saya jugak...haha

mummyaeesh - alah! saje je wat korunk trnanti2 n3 langkawi tu...ape?? kak senduk ada...aduyaiii..kalo idak da masuk n3 da sal dia kan..xdok rezeki ler gamaknye...huhuhu

Atan berkata...

orang atan cinta tapi dia tak suka atan..jiwakaco

Hezesuze berkata...

atan - laa gitu plak...insyaallah adeler org nak kt atan tu wlpon jiwa kaco...huhuhu