Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Khamis, Jun 25, 2009

StiLL FeNiNG!

fening x abis lagi ni uols!
2ari lagi ni...hik3

Yang ado lam almari
*
*
*
  • Baju - ado (tp pink & cream)
  • sLuar - ado (kaler itam kire ikut tema)
  • tshirt - ado (kaler pink) tp da kai byk kali..hehe
  • sandel - ado (crocs ler apalaie tp kaler ijau)
  • kasut - ado (tp kaler putih)
  • tudung - ado (mmg kaler ikut tema)

so rase2nye apa yg patut aku beli sat lagi ni....?????
budget ada tp ciput bebenor...hurmm
tp ati aku ni byk kata suh beli baju..huhuhu

apa pendapat uols???? cepatin g tau aku...
kalo x dpt carik gak bju baru or pe2 ler..
nmpak gaya kai bju yg ado jer ler...hik3
yg penting dpt jumpa uols kt ttwangsa kan!kan!!!

14 ulasan:

Remy.com berkata...

kak heze beli jer semua senarai yg ada tu, huhuhu...

or pkai jer bju yg ader dlm lemari tu...

yg penting ader sikit pink n black kn, mesti terserlah keayuan wajahmu...

daydeck86 berkata...

beli jerk selendang pink
kalau pakai baju lain caber jer ngan selendang tuh
ahahahhahahaa

Hezesuze berkata...

remy - wah gtew! terserlah keayuan wajahmu..ermm akak suke..

daydeck86 - xsuke ler kai selendang..hehe pepon thanks ur opinion..

||| PöJìé PööH ||| berkata...

klo ada ptandingan pakaian paling menawan dan dapat hadiah RM100++, bli la baju baru as pelaburan..
klo xde, pakai jer apa² yg ada, toksah membazir yer..
hehehe..
sandal kamu dah ckp menyerlah dah kak!
hehee..

[-suziey-] berkata...

lawak btol la kak heze nih..xyah penin2..pakai jeler ape yg ade..kalu xde meh sy simbah cat pink n itam..ekek:D

daydeck86 berkata...

xpown beli jer kain warna pink&itam jahit lurus cam baju kelawar pastu pakai ngan tudung yang sedia ada tuh
hahahahhahahaa

rizz berkata...

mixx n match je kak heheh kan sng

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah berkata...

elakkan pembaziran wakakaka

asalkan ang datang berpakaian wakakakak

Duke Luce Dell'amore berkata...

pki je ape yg ade kak oi..
budget lebih tu leh guna utk bli hadiah n mknn yg gempak2 skit..hihihi..

Hezesuze berkata...

pojie - eh2 btul gak pojie ckp tu...

daydeck86 - wakaka kompem akak xbuat camgitu dik oiii...

suziey - xnak ler simbah cat pink..apakata kita wat party sabun nak tak???? wakaka

rizz - ni tgh dok pikir nk match dgn yg mana satu..

Qlah - elakkan pembaziran...ermm tp kalo duit abg pomen da bg..cmno????

Jim - ishh budget adiah pun ade...haaa camno!

mummYaeesh berkata...

hamboiii gegeh uols!
woit kena atas bawah pink hitam ke?? takkan.. uols bleh pilih la nak pakai itam or pink!

weols mix ang match sajork gitew..

Hezesuze berkata...

mummyaeesh - yeler nk gak kai ikut tema kekdahnye....sib baik sonang nk carik kaler tu...hehee

atty's berkata...

wakakakak..heze kalo tak pun pakai je blusher lelebih skit..kasi pink lu nya muka.ekekekeke..

Sidratul Muntaha berkata...

hah kak
gigih bebeno tu
siap na membeli lagi
alah
pakai jer ape ade...
takpun
jdilah perempuan bertudung itam,baju itam,suar itam and berksaut itam.
setel.
ikut tema jugakkan?!
hik hikh ihik!