Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Rabu, Februari 09, 2011

Rahsia bulan kelahiran - OGOS


Oh hampir2 tepat ...sipi2 jek yang kene ngan diri akak gonjeng....huhu oh berbakat dalam seni lukis?? kompom salah coz dari dulu smpai skrg mmg tak suke melukis huhu

cepat marah & mudah mengamuk...?? oh no no no...mmg kekadang cepat marah tapi cepat cool down gtew idakler sampai mengamuk ye...awaass!!

sensitif..?? yup weols akui tapi tak mudah merajuk tau...kalo pandai pujuk cepat jek cool...bagi eskrem jek terus cool bebeh ahaksss

Terlalu pemurah...?? yup mudah beno kesian kt orang tapi idakler ego ye uols...weols ego kalo org tu lagi ego dari weols ngeh ngeh ngeh...

haaaa ni part yang weols suke....suke mencari kawan!! yezzzaa!! tepat sekali...weols ni tak leh idup tanpa kenkawan...selain dari family tercinta harussler mencarik kawan baru yang segonjeng ngan weols ....dan yang penting kawan tu tak mudah sentap ye...!! huhu tapi ade ke yang nak berkawan ngan weols yang gonjeng nie?? hohohoo...

uols lak lahir bulan bape..?? apalaie nak tau try jek kt fb....huhu

10 ulasan:

Zyash berkata...

Singgah sini...Lame x jenguk blog ne..hehe..windu plak..
Give away RM1.00 setiap seorg dengan Churp2

NurSolehah berkata...

woo...same la kita... leo gurls :)

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

adik gonjeng akak bintang ikan.adik gonjeng oooo ko bulan ogos ye.dah tahu dah diri ko cam mana.

rasp berkata...

sama bulan dgn sapphire lah nie..
harus i peratikan pe'el sapphire lepas nie :)

Elin berkata...

hihihi...same bulan ngan my dotter la akak..cepat berfikir tu mcm kena jer kot...hhehee.

nadia berkata...

udah di click HB mu syggg! ;))

atty's berkata...

kty lahir bulan may..

.izzatul.hazwani. berkata...

yeay ! saya OGOS .

ade yg sama ade yg tak .
KOT :)

Hezesuze berkata...

Zyash
haaaa kalo rindu hari2 ler jenguk blog weols ye ngeh ngeh ngeh

nur solehah
yezzaa!! gadis leo yang hebat kan kan huhu

cik ina
so camne ngan diri weols nie...ok ke tak??? agagaaa

rasp
bleh arr sambut buffday same pasni ahaksss

elin
tu arr ada yg kene ada yg terpesong jauh ni hehehehe

nadia
tengkiu dear!! muaaahh

atty's
apalaie kty buat ler acara makan2 huhu

izzatul
tu menurut kajian DR fadilah kamsah jek uols...ngee

mummysyafie berkata...

part pemurah tu betul kot dear..hihihi..jok ke kepci kiter..