Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Isnin, Januari 05, 2009

1st day school day...

Slmt pg smua...eeeeyahhhh!!! ari ni aku bgun pagi la ckit kan coz 2day kan hari pertama persokolahan...so nak siapkan la anak2 aku ni..wlaupun baru je skolah tadika tp kena practise jugakla kan bgun awal pagi...but 2day alhamdulillah...anak2 aku especially si kakak ni snang plak nak bgun pagi...biaslahkan...smangat berkobar2 nak skolah...tp kita nengok je la ek...hari esok camno agaknya...liat kut nak bangun...hehehe..b4 this mmg aku da htr anak2 aku skolah tadika swasta la kan...tu yg OK je hari ni x nangis cam mula2 masuk skolah last year...gud gud anak2 umi yea...!!!ni sdikit gambo yg smpat aku amik la kan...
emm..nampak tak bergaya sungguh si abg dpt pakai bju uniform skolah...auwww!!!cute gitu!!!

anak2 aku skolah kat cni la..TABIKA KEMAS BUSTANUL JANNAH Sg Pinang Bandar blakang masjid. Aku ingatkan parents kena tunggu tuk sessi pendaftaran alih2 cikgu halo blik coz pg tuk sessi suai kenal pelajar...time 11.30 pg kang baru sessi pendaftaran...oh gitu plak!!! oklah camtu...apalagi jom pi breakfast dulu...lalalala!!!!

Time ni sunyi plak kat rmh...slalu musim cuti skolah riuh rendah dibuatnya smpai aku nak hupdate blog pun...ooooiii payahhhh!!!hehehe :D

So tuk pengetahuan korang smua, bermula esok pgi jadila aku si Heze geng van skolah...huhuhu..tetiba plak jiran area rmh ibu aku ni nak tmpangkan anak2 diorg ngan aku..yelah anak2nya 1 skolah dgn anak2 aku...emmm bleh ke ni??? kira OK la dpt jugak duit poket kan!!! mula2 tu dlm 4 org termasuk anak aku..last2 minute da jd 7 org...fuyooo!!! ni x leh naik kete ni...sib baik ada van...so jdilah aku pembawa van bdk2 skolah TABIKA...auwwww!!! Pesanan hubby tuk aku ialah...dia suruh aku beli sarung tngan cam yg slalu driver van skolah pakai...hehehe ni perli ke bg sokongan ni...anw kena beli gak ni...kan now musim panas nanti tangan akak ni hitam la plak...HAHAHAHAHA!!!zasss laynnnn...:D

Tiada ulasan: