Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Khamis, Januari 15, 2009

Ala ala MAWI world..

hep hep horayyyyy!!! ishhh happy la plak pg2 ni...hanya aku yg tahu...hehehe!!! ari ahad yg lepas otw ke rmh sg pinang (rmh ibu aku la..) kan...singgap jap kedai gunting rambut...sebenonya nak gunting rmbut si adik ni tp aku ngan hubby tpaksa tipu sunat la kan katakan babah yg nak potong rambut???? dlm otak anak aku mesT dia heran bin ajaib kan..nak potong rmbut babah??? babah kan botak...huhuhu!!! bdk zaman skrang akal panjang beb...smpai je kt kedai tu..pandai btul dia...suruh aku gunting rambut dulu...aik anak2...aku pong apalagi mjalankan tggungjawab sbgai sorang ibu....cewahhh..pujuk kt dia "meh sini, adik duk ngan umi ye" sib baik mood dia OK time tu...apalagi tokeh gunting mari kasi botak cam babah dia....huhuhu
aku plak xla direct ckp ngan dia nak potong cam babah dia...garenti dia xnak punya..alih2 aku dpt idea gunting cam MAWI nak tak??? ishh terus je setuju...coz ikutkan anak aku ni minat jgakla kt mawi tu...so xde masalah la tokeh gunting rambut tu zasss rambut dia lgpun guna mesin rambut cpat ckit kan... :D
ni dia gambo b4 gunting rambut...ekceli aku amik masa gak la nak pujuk dia tuk gunting rambut bknnya ape...cute tu mmg la cute tp kecian kt dia asyik2 garu kpala bila da puas main2 ngan kakak dia mesT la berpeluh...tu yg x tahan tu...

new pic after gunting rambut...TARAAAA!!!! cutenye anak umi ni...after je gunting rambut tu dia agak malu2 gitu bila wan ibu dia (panggilan tuk nenek) mengusik kt dia...lg2 kalo org panggil dia mawi...ishh lgla malu...malu2 gak hensem ttp hensem anak umi ni ye...amacam like father like son tak???

now every morning dia jd teman aku la mghantar bdk2 skolah...bangun pg tu siut je...kdg2 aku trbabas time gak nak amik bdk2 skolah...sib baik adik ada...dialah yg slalu remind aku...ishh clever boy anak umi...cayanggggg adik!!! muahhhh!! zassss layannnn :p

2 ulasan:

ateh... berkata...

mane aci mcm tu kak...cian kat adik tu..ade ke mcm mawi..takpe2 adik..nnt dah besar abang ajar mcm mane nak wat rambut mcm jehan miskin ok.hihihihi

Hezesuze berkata...

hahaha orait jgak tu ateh oiiii...