Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Rabu, Januari 21, 2009

Ya Allah...sakitnya kepala ni...



hai sume...soryla ek aku x smpat nak hupdate blog aku ni coz entah kenapa la plak tetiba je sejak kebelakangan ni kpala aku ni dok sakit ya amat sesangat...xleh bgun..kalo bgun je malayang2 di buatnya..aduiiii sakit...hikhikhikik!!! :(

ni pong aku gagahkan jgak la bdn ni...sib baik ari ni da OK la ckit...tangan ni dok gatal2 la bila x mengadap PC...hehehe syukur alhamdulillah aku da pegi cek kt klinik putri dan menurut kata dr rosanita xde apa2 yg kritikal...xde tekanan darah rendah @ tinggi...ishhh sib baik...takut jgak kan...mayB kureng tido kot...aik!!! aku rasa cukup tido...entahlah...so doc bg 2jenis ubat tp aku amik time nak tido mlm je coz ubat tu buat aku mengantuk...

emmm...gambo gathering kat TGI Friday tempoh ari pun belum sempat aku nak upload...sory geng...doakanla diri aku ni copat sombuh ek...zasss layannn :D

Tiada ulasan: