Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Rabu, Januari 28, 2009

PALESTINE

hai sume...dah lama gak aku x hupdate blog ni...bila nak mula balik..aduyaiii..malas la sesangat...bkn xde story...byk siut...tp ahhhh...nantilah...aku tgh moody skrg so apakata kita amik pendekatan marilah same2 berikan pertolongan kpd rakyat2 palestin....nak tolong camne?

haaa...nak gi sana mmgla aku pun takut, so apakata kita sume hulurkan @ dermakanlah sikit wang kita ke dalam tabung yg telah disediakan...ishhh sodih gak nengok berita, ada je org yg terkorban...x dpt aku bygkan kalo terjadi camtuh kt msia ni...ishh mintak2 dijauhkan...
apalagi...zassss layannnn :D

2 ulasan:

ateh... berkata...

betul tu kak..kite cube la bantu mane yg boleh kan..hai sudah tukar ka..gambr baru kat ats tu..hihiihih.masuk wayang tu,...mane nak dapat kan.hihihi

hezesuze berkata...

ateh bleh layari www.photofunia.com mcm2 gambo ateh bleh pilih...