Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Jumaat, Januari 02, 2009

Malam Thn Baru..bye2 2008

Selamat dtg thn baru 2009...haaa apa azam korang semua??? emmm azam aku nak jadi wife, daughter, friend lebih better dr dulu la kan...slain nak mmperbykkan amal jariah..so aku nak syer wit korang smua alkisah mlm thn baru aku la...ekceli idea ni pun last minute punya idea...coz masing2 tnya mlm thn baru x gi mana2 ke...nak kuar pun jln mesT jem giler pastu plak garenti byk road block...so aku pong kasi idea la apakata kita buat jamuan kecik2 je panggil sedara je...so smua agree dgn idea aku...apalagi sms la kat smua sedara jemput diorg tp kalo dtg bawala jajan apa2 ek...emm hampeh yg bw jajan hnyalah adik aku (bawa buah limau) yg lain bw perut je...hehehe ...menu yg disediakan oleh family aku ialah:-
  • sop daging rusa
  • rusa bakar
  • ikan bakar
  • rendang daging rusa
  • french fries
  • hotdog
  • mee hoon singapore
  • ubi rebus
  • sambal tumis ikan bilis
  • kuih dadar goreng
  • nasi impit
  • kuah kacang
  • kacang goreng
  • bubur kacang hijau
  • air kopi O
  • air oren

haha..itupun buat ckit2 je...tp still ada lebih...kalo dah ada lebih tu biasalah bungkus wak blik...x membazir kan!!!

ibunda & ayahanda aku tgh menjamu selera b4 sedara yg lain dtg..kang x smpat nak mkn...yelah nak layan tetamu...

bg sape2 yg baca blog aku about lunch kt secret recipe tu...haaaa ni dia causin yg aku kata tu...still SINGLE lg tau...keje kt MBSA.. bhgian perancang bandar...promote ckit kan..sory ek malu gak time tu aku very simple...tp ttp VOGUE...wakakaka!!!

ni plak causin belah ayah aku iaitu AZLINA KAMARUDZAMAN tp aku panggil Nya jer wit hubby and 2nd son..keje kat Public Bank...sape2 yg nak maklumat lanjut ttg public bank bleh la tnya kat dia...no problem punya...

antara menu2 yg aku sebutkan tadi...tu rendang daging rusa...sodap tau..dgingnya lembut...nyam nyam...

ikan bakar...ni ikan yg hubby aku dpt masa mancing kat laut...ikan siakap bakar...fuhhh lagi sodap ni...cicah ngan smbal dia...issssshhhh x terkata!!! :D

daging rusa bakar....lagilah sodap...shingga menjilat jari...lagi sodap dri daging lembu...

ni dia....SOP DAGING RUSA...still berasap lagi tu...fuhhhh sdapnya x terkata bebbb!!!

biasala anak2 aku yg ni giler glamour...hehehe mesti nak pose punya...yg abgnya x berapa suka bergambor...

sepupu sepapat aku...haaa smua berkumpul kat dlm dewan kecik kat rmh ibu aku...sibuk ngan belon masing2...nak ngok belon sape cpat meletup...

sedara mara, makcik pakcik aku sibuk berborak time kat meja dpur...beborak ke mengumpat tuuuuu!!!time ni la aku suka bila da berkompul tu...gelak bgai x ingat dunia...lagi2 time otak kuning tu....hahahaha....mkn2, gelak2....huhuhu

ni pakcik aku...CIK AYEEM...posing maut bakar ikan...lg 1 sape2 yg nak pindah rmah tu bleh hubungi dia...coz dia driver lori 1 tan...hehehe promote lagi ni... :D

emmm...kalo da buat mkn2 tu...mesti ibu aku jemput YB Dato Rahman ni dtg...x pernah x dpt mesti wjib dtg coz dia tau mkanan sodap2 punya...hhuhuhuh

tp sory ek...kt rmh aku xde percikan bunga api so bila time 12tgh mlm...just sorakan SLMAT THN BARU jer...yg berlalu biarkan berlalu jadikan sbgai kenangan terindah & yg akan dtg kita lalui dgn penuh kesabaran...ok smua slamt thn baru aku ucapkan 2 all my frenz dan juga blogger frenz aku la ek...smoga sukses beb!!!zaaaassss layannnn :D

Tiada ulasan: