Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Sabtu, Januari 03, 2009

Belanja time @ kenny roggers roasters

Just came back jumpa kwn2...bleh dikatakan bestfrenz la kaedahnya coz we all together2 from sekolah menengah till now da beranak pinak semuanya...accept my luvly frenz YOYO yg still single & steady...happy xde laki..hehehe..ekceli yg sebeno2nya 2day adalah hari my another frenz iaitu HANEYZA yg sepatutnya belanja kitaorg...aleh2 aku plak mmg yg menyerah diri tuk belanja kwn2 aku ni...lgpun da lama gak kitaorg x bersua & gelak 2gether2 HAHAHAHA!!!! tp hati byk sedey...iskiskisk!!! Sha & Yoyo x dpt joint coz ada hal masing2...it's ok my frenz...aku paham c2asi korang...hopefully dpt jumpa another day k...:D
Semmgnya kalo semua ada kira complete setla kan..lagila best giler...time tu mesti terbahak2 masing2 nak dgr citer kwn2 kan...so we all meet kat Mcdonald Subang Parade jam 5ptg..just kumpul je tau...dulu bleh la nak mkn McD..now kira life pun da up ckit mestilah nak tukar slera betul tak???so decision jom kita pi Kenny Rogger Roasters...aku pun da lama x melantak kat C2..almaklumlah hubby aku x berapa gemar sgt mkn kat C2..lgpun da ada anak2 ni biaslah tmpat yg depa nak gi tentulah fastfood...emmm xpe ckit ari lagi pandaila anak2 aku mkn kenny roggers roaster ni..huhuhu!!!so apalagi zassss layannnn la...:D
dari kiri Rina, Sue & da tentulah aku...ishhh aku risau ya amat sgt ni..bdn aku ni da bulat semacam jer...tulun!!! sape bleh bgi aku tips nak kuruskan bdn????uwaaaaa..aku da bulat...


antara hidangan yg dipesan la kan...smpat amik ckit jer coz we all sibuk nak berborak2.. :D

haaaa...korang nampak tu!!!! licin selicinnya...biasalah kalo dpt mkn free camni la gayanya kan..."jgn mara ye my frenz...just kidding..." tp mmg time aku happy sgt2..

alamak!!! ni la dia Ikin tp sjak da beranak ni we all gelarkan dia 'MUMMY IKIN"..dia ni lah bodyguard kitaorg time skolah dulu...kira mummy gengster la...but x la smpai we all gaduh tumbuk menumbuk ek...

korang nengok la ni anak Su & anak ikin makan aiskrim 2gether smpai x toleh kiri kanan...nyammi nyammi..sodap...time ni plak depa dok mlantak aiskrim yg si mak2nya sibuk bergambo...biasalah...sib baik smua anak2 kwn aku ni baik je tingkah laku...x de yg buat hal yg tak senonoh...pandai kwn2 aku didik anak2 ye...

ni baru je amik tmpt duduk...haaaa belum apa2 lgi sibuk nak bergambo...cepat2 bleh masuk blog aku...hehehe (ikin bersama anak2nya + rina)

smbil berborak...bla..bla..bla..sempat gak mummy ikin ni buat susu tuk anak kecik dia..kuat mnyusu gak anak dia ni...da bg susu cap gantung nak lagi susu botol...ishhh anak2...

my luvly frenz RINA bersama anak ikin Danish namanya...ba ba cak!!!ba ba cak!!! ishhh geram tau nengok si danish ni...dgn matanya yg bulat tu...

hahaha...aku ngan another luvly frenz iaitu Suzanah...nicknamenya Sue je...amacam cute tak? still maintain wlaupun da mempunyak 2 anak..."Sue...aku jeles ni nengok bdn ko maintain je ..." tp aku bangga woooiii dpt kwn camni...lawa gitu...auwwww!!!!

kalo korang dpt teka sape yg take pic kitaorg ni??? cepat2...mula2 aku suruh anak Su iaitu Syierah (sorry sue kalo ejaan namanya salah tp bunyinye sama k) amik gambo, tp 2x amik smuanya x center...alahhh biasala bdk 4 thn manala tau sgt bab2 camera ni kan...alih2 aku suruh anak muda ikin yg amik gambo...haaa ni la hasilnya...ok tak? MAMA VOGUE!!!! harussss...

all my luvly frenz bawa anak masing2...aku??? lone ranger je...bkn xnak bawa just time aku nak kuar...anak2 aku tgh tido...kesian plak nak kejutkan..nanti x pasal2 sume x jadi kuar kang...merengek sanalah merengek sinilah...pegi sorang la nampaknya...yahooooo!!!! :D

After mkn je...we all just jln2 je la kat area subang parade tu..cuci mata smbil mulut ni komak kamit story...bla..bla..bla..emmm masing2 berkata kalo YOYO & SHA ada lagi best gilerrrr....mesti gempak kat subang parade tu...

anway...aku very2 sayang kat korang smua dan di kesempatan ni aku nak says thank u coz be my frenz till now...dan..aku juga nak says ampun maaf seandainya aku ada terkasar bahasa & tersilap kata yg membuatkan hati kalian tercalit luka...AMPUN YA AMPUN!!!! :p

3 ulasan:

YoYo berkata...

Kenny ROGGERS Roasters la sayanggg..
missiew guys!
i fine day kite gether2 ea??

ateh... berkata...

ni mesti pengumpulan suri2 rumah ni...hahahha.bnyk la gosip2 yg diperbincangkan kan??hihihhi

Hezesuze berkata...

thanks yo keep me reminder...