Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Selasa, Januari 06, 2009

Simple tapi sodap mata memandang..

Aha..amacam korang nengok decoration gambo ni...OK tak? bagi aku simple jer tapi cantik susunan perabot dan color smmgnya matching...aduyaiiii terpikir plak bilala gamaknya aku dpt memiliki rmh sendri ek???sabo ze sabo...ada rezeki x kemana...betul ke???hehehe
sebeno2nya this is the 1st time aku menjejaki ke rmh ini...ek ek lupa lg nak gi tau kat korang ni rmh sape...eh nanti dulu...bg aku story mory dulu la...mmg dr dulu lagi dah di invite dtg tapi that time masa aku x mengizinkan diri ini kesana...cewahhh...ayat poyola plak.. :D
so buat kali pertama aku menjejaki ke sana...fuyoooo...mmg mato ni sejuk je nengok decoration camtu...bg aku wlaupun ruang tamu agak kecil keluasannya tp disbbkan decoration yg simple so nampak classss gitu!!! TAHNIAH aku ucapkan kpd si pencipta dekorasi sape lg kalo bkn tuan rmh la...hehehe!!!
Rmh ni mempunyai 3 bilik + 2 bilik mandi...ishhh jeles gak aku rasa yelah...masing2 da ada rmh sndri...aku ni uwaaaaaa!!!! tp bangga siut coz ni la rmh luvly frenz aku....sape sangka da ada rmh sndiri...untung kwn aku nie kan!!! pandai hubby dia uruskan rmgtangga..auwww di da kira puji pujian ni... aku ikhlas ni... :p

ni plak ruang mkn dan yg gambo kecik kat blakang tu ruang dapur...cukuplah sekadar 3 branak je..lgpun kalo ruang kecik snang ckit nak berkemas betul tak??? dibandingkan dgn rmh ibu mertua aku tu...haaaa...penat siut kalo bersepah...tu yg hubby aku kata kalo nak carik rmh jgn beso2 coz dia pun merasa penat gak weeeiiii...tau x pe....

dan kalo bleh hubby aku nak carik rmh yg dkt dgn rmh ibu aku la...bkn apa coz this area brdekatan jugak dgn bdr klang, shah alam dan paling penting dkat dgn wshop hubby aku la kan...
ek ek trforgot plak nak gi tau rmh sape kan...ok smua dgn ini dinyatakan rmh yg aku warwarkan ini adalah rmh luvly frenz aku iaitu jeng..jeng..jeng..!!! rmh RINA AHMAD...emmm korang pandai2 la nengok blog aku ni carik sape kwn aku si rina ni ek...
List luvly frenz aku yg da ada rmh sndiri:-
  • Tasha duk kat Puchong
  • Sue duk kt Seksyen 7, Shah Alam
  • Rina duk kat PJ
  • Ikin duk rmh emak lagi...hehehe tp dgr dia ada rmh sndri but disewakan
  • Yoyo duk ngan mummy kat shah alam...(1 of my luvly frenz yg single mingle lg)
  • Heze??? aku la tu...emmm tgh mencarik2 rmh yg sesuaiiiii...doa2 kan la ek...

so pd kwn2 aku yg da duk rmh sndiri...rajin2 lah buat gathering ek..eratkan sillaturrahim...hehehe zassss layannnn :D

Tiada ulasan: