Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Jumaat, Februari 13, 2009

Kebingungan melanda...

morning uolls sume...alahai..kt kpala hotak aku ni tgh duk pikir hadiah apa ek yg perlu aku bg sbgai 'door gift' tuk this coming besday party...budget plak lom lagi dtentukan oleh manager...hahaha hubby aku la uolls...kan ke aku ni full time housewife...so pe2 hal kenelah rujuk ngan manager...uolls sume doa2kan la ek biar dia bg budget tu lebik ckit coz this besday party including his son..ZAQUAN yg akan menyambut ulgtwon ke 3...aiii kojap je masa berlalu...tup2 da beso ko dik...
ekceli last gathering, we olls da sepakat this yr starting balik buat besday party ikut giliran cam time skolah dolu2...haa kalo dolu2 bila buat besday party sume pbelanjaan tong2 (kira same2la) byr...tp dsbbkan sumenya da kawin accept YOYO SSANA (Still solo and not available)...hehehe pblanjaan dtggung oleh organizer party (yg smbut besday)...
emm..ingatkan the 1st besday party ni buat kt hotel ke...TGIF ke...alih2 kt tmpat we olls dolu2 iaitu McD...ape kelesss...hahaha tuk cha & sue jgn mare ye...gurau2 je...anw, aku x kesah sgt nak buat kat ner...yg penting relationship we olls tu b+ kukuh n erat smpai matiiii...x gitu kwn ku sume??? @ aku je yg berperasaan sebegitu....woohooo...
haaa..ni gambo nafiz (anak rina) & zaquan ofkosla anak hensem aku ni...tuk pgtahuan uolls..dsbbkan sumenya lahir bln Feb...tu yg buat skali arong jek...xyah nak buat party sndiri...lgpong save budget kan...


ni dia gambo kwn aku yg akan sambut besday... SUE & CHA ..yg ke brapo tawon??? haa...uollss carikla sndiri ek...kalo aku g tau nanT uolls sume xplak baca blog akak ni haa...kikikiki!!!

tmpat da ditentukan oleh Cha & Sue...ofkos jgak perbelanjaan mkn ditanggung oleh diorg...dan dsbbkan anak aku pong including sambut besday...so diorg bg cadangan sruh aku sponsor 'door gift'...door gift tuk mak2 ke...@ tuk anak2???...hehehe haaa mana yg mnjimatkan...gi tau la... :D

tpkan uolls...nak gak pndapat uolls sume including teman2 blogger yg baca blog aku ni...door gift ape ek yg perlu aku bg time tu????? smmgnye now akak tgh kebingungan...wah statement...tuk find gift apa yg sesuaiiiii gitu tuk this coming besday party....
any idea about this??? plez let me know ek...zassss layannnnn :D

5 ulasan:

linahilmin berkata...

ur lil boy same as mine.. 3yrs
doorgift tu selalu nya org kasi jajan2.., ada gak yg kasi mainan2 kecik.., pencilcase pun ada.. ala2 cari yg simple2 & budak2 suka.. coklat, cikedis, cuppies, belon...

farish izaryl @izreez berkata...

door gif cokelat hehe n jajan sudaa

Suziey Ahmad berkata...

besday i pn bln ni..nak join..hahaha..mcm godzila je main serang umah org:D

Hezesuze berkata...

thanks 2 rizz n lina 4 ur suggestions...

coklat tu da semesTnya...hehe

watie wyyn berkata...

through my experience klu tuk kids...as usual la..party pack including jajan & toys and for adult lak..mug ke? vase ke? frame ke? or bunga telur...wah..mcm keje kawin lak..bunga telur sgala..