Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Sabtu, Februari 07, 2009

Siapakah DIA?

haaa...cuba uolls teka sape kah DIA???? cepat2 teke???? kalo uolls pandai & tepat meneka makne nye...mata uolls pandai meneka n still elok lagik...hahahaha
ni la dia gambo aku mase kocik2 dulu...org kata SEIRAS dgn face anak aku iaitu syafiqa...betul ke???? coz aku ni bab2 tgok muke org seiras ke idak mmgla xreti sgt2...yela lgpong nengok gambo sndiri mmgla xleh nak bezakan... :D
so...blehla uolls bg komen ckit tang mane yg serupa antara aku ngan anak pompuan aku ek....zasss layannn :D

p/s ntah camne plak aku bleh tjumpa gambo lama2 ni...sib baik still elok lagik...still cute til now...hehehe...cabutttttt!!!!

2 ulasan:

linahilmin berkata...

salam ziarah...
wow, nak 'mengomen' sket ni...
u kawen 1998 (which i kat kolej masa tu..), now ur 1st son umur brp ye.. nampak dah besar.. BUT u STILL look young! giler awet muda! jeles ai!

nway, thanks ya jalan2 kat blog i.. s'mat berkenalan!

hezesuze berkata...

thanks lawat blog suze...
umur anak yg ptama 6tawon coz suze kawin 5twon br dpt baby..

blog u comeiii...hope we can being friend...