Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Rabu, November 24, 2010

Ishhh...takotnye

aksi Zaquan bila marah huhu
tetap cute kan mihahaha

camni ler ghupe Zaquan bila dapat tau bibiknye tipu umminye....ahaksss!! rasa takot tak uols tengok muka Zaquan nie??

cehhhh!!! mane ada Zaquan marah uols...rindu adeler ngan bibik sengal dia tu...pagi tadi siap tak mau mandi lagik ...dia nak bibik dia mandikan...aduaaiiii!! hampeh gas betul...tapi senang sikit keje akak kan hahahaha

so harinie sume keje menjadi mudah bila mana nak susu, nak mandi, nak cebok berak, nak makan...sume dia suh bibik dia buat hohohohohoho...gud boy kan...leh arr umminye senang lenang 0n9 kan kan...

aci tak sume perkara Zaquan nak bibik yang buat not umminye??? hehe



**masih ada timbang rasa...so tak de perkara dera mendera berlaku ye...hehe

9 ulasan:

Mohd 'Azim Kamaruzzaman berkata...

wakakaka..
ADIK wat muka yg SANGAT COMEL!!

Senang lenang idup akak bile anak xmrengek kt akak..Hakhakhak..

zura@iwan berkata...

marah tp still cute gitu..mcm ummi dia..haha...

kak ina mail berkata...

good girl, tak dera.bagus cam tu, apa gunanya ada maid.nampak tak tanduk tumbuh kat kepala akak.khe khe

Dee berkata...

alolo..manja ngan bibik ye..garang2 sgt pun xleh sis..takut bibiknya mandrem nti..huhuhu..

EiJa ZaQuaN berkata...

hehhe..btol tu muka zaquan marah tp tetap maintain cute..:)

ok la tu dia suruh bibik wat sume..xnak susahkan ummi dia..tp tetap manja ngan ummi dia kan..

ieda berkata...

alor2 cumeinyaaa zaquan ..
heheheheh cute aper botakk tuu .. nanti nak botakkan zahrien jugakkk ehhehe

Pinky Pixie berkata...

haha. kiut la plak. nk ngurat neyh. hekhek..

amboi, ummi dy senang lenang ek.

ch@ berkata...

ini marah2 syg namanya. tak mcm marah pun, boleh hulur borang calon menantu tak? ekeke...

Hezesuze berkata...

azim
comel macam ummi dia kan kan hehe

zura
oh blushing disitu mihahahaha

kak ina mail
mak aii uols asyik tumbuh tanduk jek mihahahaha

dee
mandrem weols lagi kuat uols hahah

eija
a ah ler uols..mmg manje sgt2 ngan weols...xleh brenggang huhu

ieda
sebab babah dia pun botak agagagaga

pinky
nak ngorat??? sila sila hehe

cha
boleh jek uols ...tapi kene tunggu Zaquan abis study dulu ler hehe