Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Jumaat, November 19, 2010

Saya rela disembelih!!

Oh no no no...not akak yang rela disembelih uols...ni haaaa semalam acara qurban lembu telah selesai dibuat di perkarangan rumah ibu akak...ada sorang hamba ALLAH yang ingin sedekah..syukur alhamdulillah semoga panjang umur beliau... :)

lembu yang nak sembelih...

bagai merelakan dirinye disembelih..so xyah nak paksa2 lembu ni tuk baring uols...seyes!! lembu ni elok jek duk camgitu pastu terus baring ala menyerah jek...gud cow!!

kaki lembu sedang diikat

dengan senang ati adik akak terus ikat kaki lembu tu uols...mudah kan..lembu pun tak meronta2 bagai...senang keje dibuatnye..**ppsstt..adik akak ni masih singgle & available uols...ada tak calon2 yang berminat nak kenal tak ngan dia?? let me know ye...hehe

after penyembelihan....

kakak & adik tengah khusyuk tengok lembu disembelih...
adik berani gilos...kakak pulak takot2 brani huhu

acara melapah...abg pakai tshirt oren tu mmg bagus sekali uols...kalo uols nak tau dia sorang jek melakukan acara melapah nie...sebab dia pro uols...tabik spring!! kat beliau...ater kejenye memang sembelih & melapah kan haruss ler pro...hehe

YB Dato Hj Abd Rahman Hj Palil bersama pakcik akak...

Ni ler hamba ALLAH yang sudi sedekah sekor lembu tuk disembelih sempena hari raya aidil adha tahun nie...semoga ALLAH swt panjangkan usia beliau & muda selalu ye Dato...ahakss!!

acara potong daging tuk diagihkan pada masyarakat...

uiks apakah?? ayah akak ngan gaye rock nye uols....sambil pegang 'telur' or 'kemaluan' lembu uols...mihahahahaha gaya tak bleh blah tu....huhu

Alhamdullillah secara keseluruhannye acara korban nie selesai sudah & selamat dari perkara2 yang tidak diingini....mane gambo akak? owh akak sibuk taken picta + jadi bibik semntara kan..so nan ado masa nak gedik2 bergambo bagai huhu


Uols plak pergi mane hari raya aidil adha ni..??ada acara sembelih lembu tak??




**n3 autopublish...masih tak sempat nak BW...thanks pada yang sudi singgah blog akak nie...

12 ulasan:

zacky ~786~ berkata...

whoaa... goreng pn sodap.. hehe

kak ina mail berkata...

duduk rumah je.tak berani nak tengok orang sembelih lembu.busy nampak.mesti business baik punya

syaf berkata...

x balik kampung so x ley tengok aktiviti melapah nih...hu3...


wa pak cik pegang telor lembu...ngeri!!!

Rinna berkata...

Wahh bagusnyaa lombu itu..ilex jerk.. cam tau2 je nak kena sembelih.. :)

Ciklinn berkata...

kak kamu klang celah mana...? ciklinn elok jer duk kat batu 4 kapar ni ha..... huhuhu jiran ker kita ni?

kak ko jgn tak tau.. haritu kan masa buat aqiqah umar leh ado pakcik2 kat kg main cop2 nak tote lumbu tu.. hadoii

kakyong berkata...

bestnya leh bawa anak2 tgk acara korban.. tahun ni tak de kesempatan nak bawa anak2 tgk..

mama_umar_maryam berkata...

wahhh,mahai gambo tu,hahahah

sW33tDaRLinG berkata...

tahun ni tak sempat nak nonton lembu disembelih..

Mah@mahu berkata...

Tak melapah lmbu mlph yg single blh opsss...

Hezesuze berkata...

zacky
ishh masak sop ler sedap uols hehe

kak ina mail
bisnes alhamdulillah uols..tak menang tangan dibuatnye..hehe

syaf
adeeehh awat tak dtg sini...leh tgok acara qurban hehe

rinna
tu ler...senang keje org kg dibuatnye...beres!!

ciklinn
lorr batu 4 jalan kapar je ke uols?? weols duk batu 2 jalan kapar ler..celah mana lak uols tinggal nie?? ahakss

kakyong
xpe leh tgok kt tv haha

mama umar
gambo mane yang mahai tu uols??

sweetdarling
xpe tahun depan ada kan uols..hehe

mahamahu
sengal tau...uweeekk!!

Mohd 'Azim Kamaruzzaman berkata...

ngeri lah plak nengok lombu tu!

J.M.R berkata...

hehhe..lembu tu dh puas idop kot...:-p