Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Jumaat, Oktober 01, 2010

Sibuk!! sibuk!! sibuk!!

Just nak bagitau uols jek....harinie dari pagi sampai ler ke petang hari akak sibuk sesibuknye uols...huhu sibuk nak menyiapkan segala bagai tempahan catering tuk majlis hari raya sorang YB nie...

YB Dato Hj Abdul Rahman Hj Palil
ADUN Sementa

YB nie kira salah satu pelanggan tetap weols ler....beliau selalu order catering ngan Salamah Catering...hehe

oh ye YB ni akan buat majlis hari raya di tempat & waktu seperti berikut dan SEMUA DI JEMPUT HADIR...!!
  • Tarikh : 1 oct 2010
  • Masa : 2ptg - 6ptg
  • Tempat : Dewan Ahmad Razali, Batu 2 Jalan Kapar, Klang
Kalo uols nak rasa menu Salamah Catering...jangan malu jangan segan terjah ler tempat yang dinyatakan ye....akak tunggu uols kt sana...sana...mihahahaha banyak gerai2 makanan disediakan tuk uols...

gerai2 makanan adalah seperti berikut:-
  • mee jawa
  • rojak
  • mee hoon sop
  • mee goreng
  • kuew tiow goreng
  • air tebu
  • air cincau
  • air oren
  • air bergas
  • air teh tarik
  • roti canai
  • tosei
  • tempe goreng
  • satay
  • nasi lemak
ishh dan macam2 lagi ler menu yang ade...sumenye PERCUMA!! huhu so jumpa uols disana ek.... adiooossss!!!!


** sory kalo akak tak sempat terjah blog uols ye...hehe

8 ulasan:

honeyvsbee berkata...

Uit. .bestnye. .kalo ada kawasan ampang ok gak. .heheh. .

atty's berkata...

kalo seblh umah je..dah poie..dah

::Mamalyna:: berkata...

wahh...banyak menu, konpom sedap! rahman palil nie abang member, hehhe

rasp berkata...

kalo dekat mmg dah terjah laaaa...

Yan berkata...

knapela akak duk jauh..
klu kat jb kan boleh yan tempah catering akak wat umah terbuka.. huhuhu

mama_umar_maryam berkata...

rezeki tu kak, klu setia order tu maknenye mmg sodap ur catering ;)

mummysyafie berkata...

yang..kalau aku dekat mmg nak je gi serbu. sedap² menu tu

maslinamansor berkata...

nie tak update lagi nie... mesti penat. :)