Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Sabtu, Oktober 09, 2010

Terima kasih!!!

Owh pertanyaan yang selalu membelenggu diri akak selama nie
akak sudah mendapat jawapannye...

TERIMA KASIH!!! pada uols yang sudi memberikan sedikit sebanyak
jawapan about situation yang akak alami ....sayang uols!! muaahh!!

pada yang tak tahu apakah situation yang akak alami...??
uols bleh ler baca di enty INI...

So starting from 2day...akak nak inform kat uols
akak mempunyai 5 orang cahayamata wit abg pomen....hehe

2orang meninggal dunia (simpan) + 3 yang ade sekarang nie

so ok tak jawapan akak?? ke ada yang terkezut akak ada 5 orang anak?? mihahaha

adiooosssss!!!!

11 ulasan:

Farra Dhelina berkata...

sama2!! :)

Ogy berkata...

Itulah jawapan yg terbaekkk... :)

Pinky Pixie berkata...

yatie da tertinggal kereta api.. huhu.. sedih bace entry akk b4 ni.. tapi mmg salut akk la.. akk memang sorg mama yg tabah.. =)

Cik Z@i Pen@nG berkata...

dah tau anak 5 tp x brani nk tnya bab yg ninggal2 ni...bl dah crita ni kira tau lebih lg la (^^,)

mama_umar_maryam berkata...

yeahhh.best answer..apekate tambah sket, 5 and more to come,hahahaha

Hezesuze berkata...

farra
lebiu sis...hehe

ogy
yezzaa!!

pinky
kenelah tabah uols..life must go on kan..hehe

cik zai penang
alaa next time tanye jek uols..weols xde hal punya huhu

mama umar
amboiiii cukup ler yg ada 3 skrg ni uols...tapi kalo ade rezeki weols tak tolak...ahakss

Iman berkata...

akak memang seorang ibu yang kuat...tabah...ilebiu la kak...

NurSolehah berkata...

tp akak nmpak muda je.. Tahniah sbb dh jd ibu kpd 5 org ank.. :)

NurSolehah berkata...

tp akak nmpak muda je.. Tahniah sbb dh jd ibu kpd 5 org ank.. :)

mummysyafie berkata...

terkejut..sebab zue nampak menten lagi. jeles ai taw..

Hezesuze berkata...

iman
lebiu u too uols...

nur solehah
alamak yeke?? ekekeke tapi jiwa tetap remaja gtew ahakss

mummysyafie
menten apa uols...ni haa tgh diet nie..byk lemak tepu dah nie...hehe