Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Isnin, Mac 23, 2009

ATTENTION!!!

ATTENTION!!! statement aku last n3....baca btul2 ek!

p/s don't worry uolls, aku x akan TAG kt korang sume....len lah kalo buat TAG dpt duit kan....hehehe harusss yg gigih buat TAG ialah Qlah, pojie, rizz, hana & bboy kekdahnye...huhuhu larikkkkkkkk :D
haaa anak murid sume...paham tak ayat diatas???
maksudnye : sekiranya kalo lah buat TAG ni dpt duit....opkoslah blogger yg gigih buat TAG ialah Qlah, pojie, rizz, hana & bboy kekdahnye...lebih terperinci...kalo buat TAG je dpt duit...2X...haa paham tak sume???? so moral of the story : xyah buat TAG..gtew..hehe
opppsss bkn dgn nada marah ye...tp dgn nada bengang (sambil tumbuk cili kt lesung batu nak wat nasi goreng)...huhuhuhuh

12 ulasan:

rizz berkata...

hahahahkk rizz x paam la tag kak heze tuh cmne? wakakakk..

xplain plishh

cik wanie berkata...

alamak kak heze marah ker?
lalalalalalalala,
takutlah,
hurm..

wanie mmg dah lama x buat TAG,
hik hik hik

b-boy berkata...

hoohohoho.. boy ni dak tecik.. xpaham lagi... ekekekkee

lesung batu tu harus kannn... ekekekeke

hezesuze berkata...

rizz & bboy - huh!

cik wanie - xmare...bengang jek...hehehe

b-boy berkata...

hahaha...kak HEZE.. lain kali tulis biar le teranggg.. letak sport light.. hik3.. lesung batu harus letakkk..sebab senang nak ketuk sape yg xpaham..mcm abg rizz and sis QILA.. boy paham td.. sj wat xpahamm.. lalalala.. larikkk!!!

b-boy berkata...

n3 nie ada aura la...penuh gak dgn auta nya.. ekekeke.. rasa nak komen berkali2.. wakakakaka (bukan perli yek).. larikkkk!!!

b-boy berkata...

hahahaha.. sebenarnya nak ngaku satu benda.. boy berguling2 dok baca n3 nie.. mana klaka pun xtau...hikssss

[-suziey-] berkata...

hahah..sokong!

linahilmin berkata...

i x bg tag tp nk soh g blog i amek award, boley??!!! hikksss...

hezesuze berkata...

bboy - gud idea! baik2 guling2 tu kang kepala terkene lesung batu tu plak....kikiki

linahilmin - tengkiuuuuu

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah berkata...

tue x laen tak bukan wat n3 khas wat aku lew tue wakakak tak per ang tak cakap aku sendiri taw wakakak aku kan paling kuat pasan wakaka erti kata laen kira aku nie separa sedar lew wakakaka gelak guling2 aku weiii wakakak

harus ada lesung kan wakakak keji angpa wakakak sampai la nie lesung batu di seret ke mana2 yek wakakak

||| PöJìé PööH ||| berkata...

Haah kan..
Buat tag bkn dapat duit pun!
Menat otak jer pk kan..
Klo buat tag paasal birthday wish present pastuh dpt sumer yg diidamkan best gak kan!
hahahah!