Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Khamis, Mac 19, 2009

bELieVE iT oR NoT!!

cuba uolls try this....cam x caye je kan...believe it or not??? must believe it...wakwakwak x rugi pun kalo uols try...(sah2 da aku xde bahan nak msuk lam n3 ni kan)
Ambil handphone anda sekarang, dan cuba langkah2 yg aku sebutkan di bawah ini menggunakan calculator hp anda wokey...zasss layannnn :D
  1. Masukkan tiga nombor pertama hp anda itu (bukannya 012,016 atau 019) ke kalkulator.
  2. Darab dgn 80
  3. Tambah 1
  4. Darab dengan 250
  5. Campurkan empat nombor terakhir telefon anda
  6. Sekali lagi campurkan empat nombor terakhir tadi
  7. Tolak 250
  8. Bahagi dengan 2

Cuba tengok kalkulator, betul tak yg tertera itu adalah nombor hp anda? Kalau tak percaya, cuba sekali lagi..Dapat Tak??????? hehehe

(dah ten2 si Qlah, rizz, pojie, kak senduk, mummyaeesh & bboy dgn kadar segera mencube kan...wakwakwakwa) harussss lariiiiiiiiikkkk

7 ulasan:

[-suziey-] berkata...

xdpt pongg!!..erkk .kalkulator aku rosak rupnye..ekek:D

syareena berkata...

ni biase wat dlm math ni....
hehe cgu kira2 dah biase soalan ni hiks

rizz berkata...

ha'a da dpt daa jwapan nye laa ha'aa sama ngn no kterr hahahah

linahilmin berkata...

2 kali i try guna calc kat pc ni... x dpt pun, dapat sipi2 je.. nanti nak try lg ngan calc hp!

mana u dpt ni; canggih!

||| PöJìé PööH ||| berkata...

yeah!!
betol la!
how come?

b-boy berkata...

pehhh.. kagum2.. leh wat ilmu nie.. minta di copy paste yekk..!!

hezesuze berkata...

suziey - poyolah ang!

syarena - ang cikgu math ke?

rizz - sengallll!!!

linahilmin, pojie & bboy - ekceli akak copy from buletin tagged akak...bleh...hehehe larikkkk