Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Isnin, Januari 03, 2011

Orait ummi...OK!!

oh alhamdulillah bila si kakak bersetuju untuk menaiki van sekolah...fuhh lege rasenye uols kalo tak maunye gegeh akak drive ke sana kemari kan kekdahnye hehehe...mayb nak bw pun tak sempat mihahahaha

van skolah kakak

So start minggu depan kakak akan menaiki van skolah...coz minggu ni akak nak pantau kakak @ skol kebangsaan & skol agama...tu pun nasib baik ada kenkawan yang dia kenal naik van sekolah sebab tu dia pun nak naik jugak....huhu

Bukan ape uols...after ni bolehler akak konsentrit anto & amik si abang pulak...idakler berkejo2 dibuatnye...abg pomen??? oh abg pomen biarlah dia mencarik rezeki uols...kalo emergency baru calling2 abg pomen hehe

apa cer anak2 uols..?? naik bas skolah ke
atau uols anto sendiri??

12 ulasan:

Dee berkata...

tumpangkan dgn babysitter yg jemput anaknya balik dr sekolah..hehehe..

umialya berkata...

bapanya antar ambik

cik violet berkata...

anak i bawak beskal je ulang alik...

hahahaha

(padahal.....;p)

ieda berkata...

ok lah tuu kakak nak naik van sek ..
weols anak2 gi sek weols hantar , tapi dari sek ke jagaan mereka naik van sek jugak .. alhamdulillah skrg nie adik dah ada kakak tolong tgk kan .. tidak lah weols risau sgt :)

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

senang sikit kalau anak ko naik van sekolah. jadi adalah masa ko. akak baby sitter hantar.

mizz sue berkata...

xpernah nqik van sekolah ni..teringin pulak

Ogy berkata...

senang kerja kalo ade yg ambil yg menganto ni....

HaNTwO berkata...

heheheh bagusnya anak akak.....saya dari darjah 2 sampai abis sekolah nek bas jek :)

Hezesuze berkata...

dee
ok latuh janji ada orang yang anto & amik anak uols kan hehe

umialya
bapa mithali...bagus tu hehe

cik violet
uols memang sengal tau haha

ieda
tapi harga yang dicas mahal kan berbanding dulu huhu

cik ina
ada masa tuk weols meronggeng kan uols?? hahahahaha

mizz sue
uiks betul ka nie??

ogy
memang ler senang kan...senang weols nk update blog n bw kekdahnye huhu

hantwo
eh eh cam akak lak..dari darjah 1 sampai ke sekolah menengah naik bas sekolah huhu

sw33tdarling berkata...

anak sekolah nan ado tahun ni.. dah pindah balik duk ngan nenek...
Jom Join GA PILIH THEME BLOG

Farra Dhelina berkata...

kita anta sendiri...kat baby sitter hehehehe..jgn mara kakkk ;p

kakngah berkata...

sklh pagi weouls hantar manual.. eceh! sklh agama je naik bas. tu pun 1 way.. blk weouls jemput sbb nk terus hntr mengaji dgn opah...