Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Sabtu, Januari 01, 2011

Di ambang 2011

Jam 10.30mlm abg pomen bawak weols anak beranak tuk saksikan bunga api ye...mak aiii jalan di bandar klang sangatlah jem ye uols...cam bese kalo nak tengok bunga api @ icity weols park kat tol sg rasau sajork....senang bila dah abis leh terus balik tak payah susah2 kan diri nak masuk icity....kompom jem...haha

Sekali aiyooooooooo!!! sume duk pakat2 dah park tepi jalan uols...padehal lambat lagik nak jam 12tgh malam....hadooiiii nak2 pulak ramai pemandu yang penting kan diri sendiri...dah nampak lampu merah tapi jalan gak...bodoh!!! berkat kesabaran akhirnye dapat gak weols park kt tepi tol sg rasau...haruss berjanggut kan nak tunggu tengah malam wohoooo!! tak ape sabo itu kan separuh dari iman...ahakss!!

pic ehsan en goggle

Alhamdulillah dapat menyaksikan bunga api dengan jaya sekali walaupun weols rasa jam dah menunjukkan kul 12.05 pagi okay....ingatkan tak ade bunga api...huhu lagi sekali weols harus menempuh jln yang sesak ngan kete ye uols...tapi kejap jek...coz weols menuju ke klang kan..kalo menuju ke shah alam haruss jalanye lagi sesak ...

Selamat Tahun Baru 2011

oh dikesempatan ini weols nak ucapkan selamat tahun baru 2011...dan weols juga nak mintak maaf seandainye selama weols jadi blogger tegar kekadang tak bape tegar nie telah menyakitkan hati uols dengan entry gonjeng weols nie...tak ade niat pun...tu sume datang dari hati weols yang gonjeng nie...tak ade kene mengena yang hidup atau pun yang dah pergi....huhu

SELAMAT TAHUN BARU 2011

13 ulasan:

umialya berkata...

Selamat menyambut tahun baru 2010..

Jey Yusuff berkata...

selamat tahun baru ahkak

NurSolehah berkata...

walaweeee........ bestttt bangat...
kteowng smbut kt umh je...

:( sob..sob..sob..

PUANSTOBERI berkata...

slamat tahun baru utk uols jugak.
seronok meh tahun neh dapat kenal uols yang happening neh.. teheheheh

mr.syazwan berkata...

SELAMAT TINGGAL 2010

SELAMAT DATANG 2011

MOGA AKAK LEBIH

F
U
U
U
Y
O
O
O

=_=

kakyong berkata...

selamat tahun baru heze..

dengor bunyi berdentum tapi maleh nak jengah ke luor sbb dah tgh malam & anak2 pun dah tido...

ieda berkata...

eppy new year uols .. weols harap tahun nie banyak yg wishlist tercapai :)

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

happy new year 2011 akak gonjeng dan abang pomen. semoga ko menyertai banyak contest lagi untuk tahun 2011. apa pun akak suka ko, sebab tak hipokrit. itu penting.

PuaN su SU berkata...

selamat tahun baru kak....

Pinky Pixie berkata...

macam da terlambat.. nak wish juga la..
slmat thun baru.. hehe~

εïз mummyHaza εïз berkata...

happy new year uols...

mummysyafie berkata...

happy new year dear...

tahun baru, templete blog pun baru ye..hihihi..

EiJa ZaQuaN berkata...

w/pun terlewat..nak wish jgk..slmat tahun baru..kami x g mane pun sambut tahun baru..sbbnya mmg malas nak tempuh org ramai ler..hhee