Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Isnin, Januari 31, 2011

Baiklah!!

Lepas makan basuh tangan tau..!!

Baiklah!!

Dah minum susu botol letak dalam sinky tau..

Baiklah!!

Jangan ngempeng nanti mulut berbau ler dik..

Baiklah!!

Mandi nanti gosok gg tau...

Baiklah!!

Jangan tengok tv dekat2 nanti sakit mata ler..

Baiklah!!

itu ler ungkapan Zaquan sekarang kalo disuruh atau dibagi arahan....huhu
kekadang tu klako pun ade...menurut perintah kekdahnye kan...
ada gak weols try test ungkapan camgini..

Adik!! malam ni ummi tido ngan babah tau...nak 23cm..!!! huhuhu

TAK BOLEH!!! adeehh lain plak jawapan Zaquan mihahahahaha

18 ulasan:

Dinda Iva berkata...

oit..oit..sensor..hahahaha...

Kaseh berkata...

wakakakaka

kakngah berkata...

aku masih tertanya2

apakah 23cm ittew???

EiJa ZaQuaN berkata...

hahahaha..x bole..xbole zaquan jeles..

eija kalo saje2 lepak tgk tv baring sebelah asben..msti my son zaquan jeles..dia msti menempek kat tengah2..huhu

NurSolehah berkata...

hahaha.... zaquan xmo adk kot..

Sidratul Muntaha berkata...

ahahaa
seb baek semalam aku dah 23cm
klu tak arini laki aku ngombleh sbb aku arini bendera jepung!

cik violet berkata...

pe 23 cm tuh? blurrr

Dee berkata...

itu dia ikut kata2 sin chan tu..xpun hagemaru..baek...

[-suziey-] berkata...

haahahahahah pandai btl zaquan yek..dia nk join kot 23cm tu..haahaaha

eT berkata...

hahaha...bijak sungguh zaquan tuh...
tp 23cm tu apa heh? paham plak zaquannyer..

Cute MuM berkata...

apa 23cm tue?? nak tahu gak.. heheh..

Hezesuze berkata...

dinda
alaaa ramai yang xtau apa itu 23 cm uols mihahahaha

kaseh
huhuhuhuhu waka waka eh eh

kakngah
nak tau lebih lanjut uols tanye Ayu bonzer ek hehe

eija
wah sameler ngan Zaquan weols nie...kalo baring tengok tv ngan abg pomen mesti dia mencelah tengah2....huhu sabo jelah

nur solehah
a ah uols mmg dia xmau adik katenye...ngeeee

sidratul
walaweeeii malam tadi ujan kan so haruss 23cm uols mihahahaha

cik violet
hahahaah uols tanye sidratul mutaha ye aka ayu bonzer ahakss

dee
agaknye lah uols...

suziey
haaiipp mane leh join 23cm no no no way...huhu

eT
23cm tu....ala malu ler nak bgitau hahahaha

cute mum
ishh uols ni dah tau ke buat2 xtau ?? huhuhu

kakyong berkata...

baik nya anak2..

kalo fikri.. ade jer jawapan dia... ;)

dah klik2 .. ;)

luvelymummy berkata...

Nasib baik sampai situ jer jawapan dari dia... Kalau adam.. semuanye bermula dari KENAPA... lagi payah nak menjawap.. kenpa kene letak kat singki.. kenapa x boleh duduk dekat tengok tv.. kenapa..kenapa.. feninnnggggg.....

mama_umar_maryam berkata...

sbb ahkak ckp nk 23cm,,cube ckp 10cm je sure xmo ikut,hahahaha

mummY2Y berkata...

dia ngempng lagi ke uols..wah mak semeenjak kawan dgn ayu ni terer bab2 speaking jawa katanye..

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

samalah cam Firdaus, bab tidur sorang tak nak, hampehhh

hamzah ian berkata...

lame tak mkn.. waaa