Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Rabu, April 15, 2009

DaTiNG NgaN BLoGGeR CiKLoLa@YaYa

Yuhuuuuuu!!!! ketemu lagik...ingat tak uols yg aku kate dah jnji ngan anak2 aku nak bawak g zoo negara (nak buat lawatan pd spesis2 rhudy...wkakakaka)..ermm..ekceli weols da planing nak jumpe CIKLOLA@YAYA ni kt zoo...(mak aiiii xde tmpat len ke nak ketemu dong)...uik! bkn ape smmgnye si CIKLOLA ni duk keramat kekdahnye...kire dekat ler ngan zoo tu...so alang2 aku da terjah zoo tu meh ler jumpa aku skali...ni dok asyik YM je pekejadah kan..kalo x jmpa x cinta org kate....hehehe
so pgi2 lg aku da dok merempit vrommmm2 menuju ke destinasi yeh yeh...alhamdulillah akhirnye sampai gak aku kt zoo tu (aku g ngan anak2 aku wit bibik ajo)...coz babah nye dok mrempit rally kt cyberjaya...ermm aku taget pejalanan lam 1jam ler..tup2 awal 1/2jam ler plak sampai...(wah betapa laju nye aku merempit...waakaka)
lam kul 11.30pg weols pun ketemu each other...bersalam2an dan brlaga pp uolss...opppsss!! hari tu ciklola ni bw mr sengal dia...(nama timangan tuk bf dia...dia yg gelarkan ek bkn aku..) xkesah ler ang nak bawak sape janji sis tau ciklola ni camno orgnye...huhuhuh...
okey uolss...yg berdiri tgap & gagah itew ler CIKLOLA@YAYA...wah betapa kociknye aku time tuh...huhuhuh...kalo ang nak tau ciklola oiiii....muke ang ni sejibik cam accountant tmpt keje lama sis ler...sejibik uolsss....tahap ketinggian dan keperkasaan tu mmg same je...sdikit picca yg smpat aku amik time d zoo itew...harussss camera sntiasa dibawa okey... :D

huhuhuh!!! itew ler dia MR & MRS SENGAL...kekdahnye...ermm muka cam adik beradik kan...sepesen jek....mmg sporting habis...camane aku jmpa geng of fius tmpoh ari...sameler gak ngan dak lola ni...cam da lame kenal jek....sis suke3....i like uuuuu!!


gambo khas tuk ang RHUDDY ....layannnnn


uik! ada plak gambo mntang ni...ermmm sebenonye pic ni wajib aku amik coz nak ler citer kt uolss (gambo ni khas sis tujukan pada BLOGGER RHUDDY)...gambo kiri atas tu...mmber tgh dok stress kekdahnye...time sis kt zoo ni si rhuddy da mmbawa diri ke cameron highlands katenye tuk ilangkan stress.. (gampang ang..pegi sonyap2 je..tau2 da smpai sane ek)...

sume gambaran diatas adalah menunjukkan betapa stresss nye si rhudy itew...wkaakakaka...

org utan 1 - ishhh!! camno ler aku nak setelkan prob aku ni...maunye aku bunuh diri gamaknye ni...dah ler tuan g cameron highlands x ajak aku...cis!!!! snggup ang tinggal kan aku ek...

org utan 2 - aku tau ler ko nak enjoy or tenangkan pikiran kekdahnye kt cameron tu...tp jgn ler smpai ang dok kurung aku ni woiiiii....hik3....


org utan 3 - oooo ang gi cameron ek...pegila...aku kt sini enjoy men gayut2 kekdahnye...huhuhuh


lembu jantan - bedebah ang! nak pegi tu tinggal2kan lah mkanan ke rumput ckit kat aku ni...ni aku tgh dok geram kt ang ni....nak pegi pun bgilah tau...ini men ilangkan diri jek...kang btul2 ang ilang kt cameron tu sape yg susah...aku gak...huh!


pppsssssttt!!!sebenonya kelebihan aku bleh berinteraksi ngan binatang2 kt zoo ni...tu yg tau ape yg dok pikir kt kpala otak menatang tu...huhuhuh


so pepun...thanks to mr & mrs sengal coz tetap gegeh dtg kt zoo smata2 nak jumpa sis okey....akhirnye dpt gak kite jumpa kan wlpon di zoo...huhuhuh so keep it touch ek....

p/s pada blogger yg nak jumpa ngan aku...blehleh YM aku or email aku hezesuze@yahoo.com

13 ulasan:

Eazy Izzuddin berkata...

beshnye berdating tuh...
hiks...
eazy de jgk jumpe byk blogger...
br kenal msing2...
xD

rizz berkata...

muahahhah kemain org utan tu di pass kan kat rhudy ye kak.wakakaakaka lme xp zoo.last mse djh 6:p

atty's berkata...

bila lak nak jumpa kty..nie..
kty ramai dah jumpa..tinggai heze je lom jumpa lagik nie..ekekeke

Asz berkata...

hamboi2! semenjak jadik blogger tegar ni, merayap je ko kan ... susah btul nk jumpa ko nih!

[-suziey-] berkata...

amboih ko sedap btol ko kutuk si rhudy tu..wlaupn aku xkenai sape rudhy tu..heheheh:D

wei ko bw bibik ke tu?ekkek;D

[-suziey-] berkata...

woi moh jmpe aku...hehehe..

hezesuze berkata...

eazy - ermm bile plak giliran nak jumpa sis ni...

rizz - hahaha jom arr repeat ke zoo bw kwn ramai2 mesti meriah

atty's - ermm bgi ler no akak kt saye..bleh kite calling2 tuk jumpe

asz - hehehe..jgn ler mare..cpt tua..huhuhuh

suziey - yup! bibik aku ler tuh...nak jumpa ang??? ang tu kan sibuk ngan study ang...aku no hal punya..set je time..MOJ (mak on je)

mummYaeesh berkata...

weols pun WOJ (weols on jerk) woohoo..
hmangggaiihhh kocik nye uols ze.ke cik lola itu yg bosauuuu!lariksss

hezesuze berkata...

mummyaeesh - hahaha sorang cam zirafah sorang laie cam kancil gtew...

p/s ermm bile la nak jmpa wife si ah kau ni ek...hehe

linahilmin berkata...

u la orgnyer yg sms i ajak gi zoo tu ye.. adessss, mak tertinggal hp daaaa!

tak penah bwk anak2 gi zoo... nanti kita plan gi sesama!!!!

hezesuze berkata...

linahilmin - laaaa..pdn ler no feedback from u...huh! hempeh je hp ttinggal kekdahnye..huhuhu

ok nanti roger2 ek...

Rhuddy berkata...

caker tol...hampes kak heze habis sy jadikan bahan........adoiiiiii yaaa sian membe2 sy tu yerrr hahahahaaaa..........

tapi confius sy tuan dia tak faham bahasa depa camne lak sis leh faham??? wakaakakakaaka haaaaaaaaa dah tahu ni mesti spesis gak wakakakak

larikkkkkkkkkkkk takut kena skodeng mcm mat rally tu haha

hezesuze berkata...

rhuddy - hahahaha gelak guling2 ni smbil betulkan spender...huhuhuhu