Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Sabtu, April 25, 2009

NaN aDo...

assalammualaikum wbt and morning uols!!! hope sumenya udah bfast....huhuhu ermm just nak inform that arini aku x smpat ler nak trjah or buat sarang kt blog uols coz arini nak g tgok anak aku wat psmbahan gimrama kt padang fustal jln meru, klang...huhuhuh
haaa kalo uols tau e2 tmpat ler meh le jenguk2 aku kt sana...(ade ke yg tau tmpat ni?????)...rasenye sume skolah2 TABIKA dun2 yg ado...so ok ler aku nak p bsiap ni...
opssss!!! lupa plak nntikan new n3 aku sal dok dating ngan 1of blger2 tegar kekdahnye smalam...nak tau aku date ngan sape????? tunggguuuuuuuuuuuuuuuuu....
k aku chow dulu no....zasssssssssssss....!!!! kalo ado yg mustahak sgt just sms or call hp aku no....(pade yg da ada contact no aku ler....hehehe)

5 ulasan:

Pojiepooh Abdullah berkata...

wahhh gimrama yer..
i dulu wakil seklah acara riben dan tali tau!
jgn memain!
hahahah!!!

farish izaryl @izreez berkata...

kemaenn gimrama lg heeheeh clusttt

Suziey Ahmad berkata...

waaaa gimrama tu..dasat..ko ke ajor dia tu..erkk nnti aku imagine..ekkek:D

Corey berkata...

ekeek dah lama tak dengar word gimrama tu. last dengar n praktik time sekolah dulu hehe

Hezesuze berkata...

pojie - wah dasyatnye adik akk nie...

rizz - tau xpe...

suziey - ooooiiii!! cikgu ler yg ajo...aku mane ler ada mase nak ajo...hehehe

corey - wah lama tu bro...

p/s opppsss!!! pembetulan bkn gimrama ler..tp gerak rama...hahahaha