Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Rabu, Disember 29, 2010

Babai Malaysia!!



Selamat tinggal abg pomen!! huhu

Uwaaaa..sedih lak nak tinggalkan uols sume...sob sob sob
Berbekalkan chery bery yang masih belom baik
Akak melangkah jua meninggalkan rumah & abg pomen

Anak2 akak angkut sekali pergi...
biarlah abg pomen sendirian kt rumah...huhu
membawa hati yang luka...sbb tak dapat bathroom idaman hahaha
jahat tak akak?? huahuahuahuahua...

sudah ler akak gonjeng...
jangan ko nak merepek yang bukan2..huh!
ok ok uols seyes sikit bleh tak?? ngeh ngeh ngeh

ayah & ibu tercinta

Hahaha ekceli akak pergi anto kedua ibu bapa akak ke LCCT je uols...
Dowang nak holiday ke Markasa Indonesia...huhu
Akak ngan anak2 yang anto so kalo bawak abg pomen
haruss kete tak muat..ekekekeke

adiooosssss!!!




**entah bila dapat naik kapal tobang lagik huhu
**selama 4 hari tido berjauhan ngan abg pomen coz akak kene tido rumah ibunda...now musim maling ler uols...haruss berjaga2 kan...

12 ulasan:

chiqkin berkata...

klaka la kak heze ni...lol!

HaNTwO berkata...

hahahahah jadi jaga la akak kat umah mak ek??? memang musim maling sepanjang tahun pun..

rasp berkata...

laaaa ingatkan u nak gi holiday...
hehehehehe

EiJa ZaQuaN berkata...

hahaaa.., srnoknye pakcik n makcik bercuti ke indonesia lg tu..

Elin berkata...

wah besnyer mak ayah akak g indon..nape akak tak ikut kak..

εïз mummyHaza εïз berkata...

hikhikhik nape x follow sekali uols??

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

hujung tahun banyak pulak orang pergi indon.suzie apasal tak pergi sekali, makan angin.

kakyong berkata...

syiok nye parent heze berhoneymoon ke Markasa... ;)

Hezesuze berkata...

chiqkin
klakar ke uols?? ngeh ngeh ngeh

hantwo
iyolah uols..jaga tanpa gaji hahahaha

rasp
uiks terkene sudah!! propa jek uols..hehe

eija
cuti2 rehatkan minda kan..asyik masak jek sekali sekala mesti ler holiday uols....ngeeee

mummyhaza
duit xde uols haha

elin
sebab sibuk nak siapkan persekolahan anak2 weols ler...kalo tak dah follow dah hehe

cik ina
oh abg pomen kata selagi loan rumah tak lulus selagi tu xleh ke luar negara uwaaa!!

kakyong
hope dowang enjoy kt sana hehe

Ogy berkata...

musim maling tu apa ek????

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

wah bestnya pi bercuti, nape ahkak tak pi sekali...tapi minggu depan dah bukak sekolah la pulak kan

mummysyafie berkata...

muka kak gonjeng ikut muka mak ler..

kesian abg pomen kena tido sorang2..hihihi...semua gara2 maling