Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Isnin, Disember 27, 2010

Ermmmm sedapppnyeee...

Apa yang sedap wahai ahkak gonjeng...23cm kaaa?? **caitt tu bukan sedap tu nikmat hahahahahah...okok b seyes orait...gonjeng betul arr akak ni kan agagagaga....seyes! beb!! memang sedap tak terkata wa cakap lu....huhu apakah??

about this cekelet ler uols...

Ni order sepesel tuk perut akak sekeluarga...mane bleh order satu jek kan...ekceli semalam kawan sekolah akak nak bertunang & order catering ngan akak so akak xtau nak bagi apa makenye akak bagilah tetamu dia rasa ini cekelet laaaa....hehe

cekelet tuk my frenz yg bertunang itu...

Seyes uols...sedappppp sangat!! nyami...macam2 perisa diberi tuk akak rasa huhu....oh ye kalo uols nak order bleh terjah blog & FB beliau...

Blog : http://mychocs4u.blogspot.com
FB : My Chocs For You

seee..Aksi Zaquan menunjukkan betapa
sedapppnye cekelet itu mihahaha

haaaa sape yang order catering ngan akak insyaallah akan dibekalkan cekelet ini FOC...hohohohoho



**rezeki yang diterima haruss di kongsi bersama kan uols... :)

15 ulasan:

bOnda berkata...

wah..sedap tuuuuu
nakkkkk rase!!!
;)

Nieza Ishak berkata...

wah sydep kak,
meh campak sini seketul dua ... ;)

rasp berkata...

hahahaha mmg jelas terpancar dari wajah zaquan yummynye coklat tu :D

Yan berkata...

selalu tgk coklat ni orang jual online.. tp tak penah merase.. sedap ke?? bak sebiji kak

Cik Ina minat Do do Cheng berkata...

sedapnya coklat tu.warna pink gitu. amboi, sikecik tu, mulut dia buat geram je.

Rinna berkata...

Amboi si keciknye aksi..tuh.. yg wat cokelet tuh nampak sedap sangat.. :)

Dee berkata...

smpi stim2 mata zaquan menunjukkan betapa nikmat dan sedapnya coklat tuh..hihihi..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

shedappp..
time nk peyet sure kena cari cokelat!!

kakyong berkata...

heze,
kalo dekat nak juga order catering dgn u... kot2 ler ade rezeki di masa depan nak buat kenduri kecil-kecilan

Hezesuze berkata...

bonda
nak rase?? order jek kt my chocs tu uols hehe

nieza
nak campak camne dah abis di ngap huhu

rasp
tau xpe...ngeh ngeh gneh

yan
sedap uols..tak rugi order...

cik ina
hahahaa tau xpe...satu balang dia ngadap sorang jek huhu

rinna
memang sedap uols...hingga menjilat jari haha

dee
tau xpe haha

leily
uiks camtu kaa?? weols carik air coke haha

kakyong
erkk kak yong duk mane?? hehe

ieda berkata...

choc nie memang sedap kan .. weols dah makan 2 kali heheh mamber weols buat .. x pandai buat looor .. kalau pandai buat dah lama selalu buat heheheh

mummysyafie berkata...

untuk me ada tak..huhhuuh...lariksss

atie aizam berkata...

adeh zaquan.. sedapnyeee.....!!!

EiJa ZaQuaN berkata...

wah sungguh jelas sekali aksi zaquan menunjukkan bhw betapa sedapnye itu cekelet.

kakyong berkata...

heze,
Ipoh la... ;)