Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Khamis, Disember 30, 2010

TAHNIAH!! skuad harimau....

Tahniah!! diucapkan...malaysia BOLEH!!

oh KF terbaik wooooo...encem lak tu huhu

BW ke blog Amy terus dapat tau awek KF nie pun sorang blogger jugak uols...wah glamour dia dalam sekelip mata jek follower dah 2ribu uols huhu tu baru awek belum lagik follower KF ni kan kan...ni blog awek KF tu...cekidot


cute jek orangnye...cam akak jugak mihahahaha....jangan tunggu lama2 Elia nanti dikebas orang ahakss..

zasssssss!!!!!




**ada pengalaman berkawan ngan pengurus pasukan bola ...tettt...**haruss dirahsiakan huhu

10 ulasan:

aMyErInAiMiE berkata...

wah akak..tetttt!! nk tau gk sape pengurus pasukan bola tu~~ :P
hehe..tq sis.

will inform my sis bout ur entry ni.tq2~ http://eringilegambar.blogspot.com/2010/12/piala-suzuki-aff-2010-milik-malaysia.html

NurSolehah berkata...

sy pun pernah terjah blog awek dia tu... Semoga hubungan mereka berkekelan :) Amin..

Eh... sape pengurus tu?
mcm nk tau je... ngee

linahilmin berkata...

pernah "kawan" ngan 2 org pemain bola..
*tetttttttt*

ieda berkata...

waaaaaaa dasat lah awek dia lepas nie .. silap hb org nak ngorat die .. nak ngorat fahmi nie dia dah fofular sgt hahahha

mama tisya berkata...

nasibaik BW kn kak...dr mlm td femes blog elia..td pn kakak die dtg komen....

amboi2 pernh berkwn ngan pengurus pasukan bola:-p

momguess berkata...

syabas malaysia

zura@iwan berkata...

syabas mesia...

wahhh siap terjah blog awk dia lg.hehe

Iman berkata...

Dia terbaik!!!!Cayalah.....

mizz sue berkata...

hihi..sapelah pengurus tu

Hezesuze berkata...

amy
uiks malunye uols terjah blog weols yg tak seberapa nie hehe..eh eh mane leh bagitau sape pengurus tu huhu...pecah rahsia nnti ahakss

nur solehah
pengurus tu asal org ganu....oppss!! tercakap lak hahahaha

lina
uiks tak pernah bgitau pun..sapekah?? huhu

ieda
mmg dasat uols..ater follower blog awek dia pun dah cecah ribu riban huhu

mama tisya
ishh tu kenangan lama uols...time solo lagik & lom bertemu abg pomen hehe

zura
nak berkawan apa salahnye kan uols..lagpun besh jek baca kisah percintaan dowang tu ngee

mizz sue
rahsia!! haha

momguess
yess!! malaysia boleh!!