Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Sabtu, Disember 18, 2010

Rabu yang lalu...

Rabu yang lalu iaitu pada 15/12/10 akak telah berjanji nak bawak anak2 mandi manda @ wetworld shah alam...mula2 rasa cam nak batalkan saje perjanjian itu kerana cuaca sangatlah tidak mengizinkan weols kesana huhu....

tapi demi anak tercinta dan tak mahu dowang guling2 atas lantai makanya weols pun nekad jugak pergi kesana...lantak ler nak jadi apa kan hehe...

Weols sampai lebih kurang dalam kul 2ptg pusing punya pusing tak ade parking kosong ler pulak terus pegi drive thru mcd beli apa yang patut tuk mengisi peyut yang kosong..yelaa kat dalam tu kan erge makananye mahal gilos huhu

Sedang enak 4 beranak ni menshekik dalam kete terus si kakak menjerit....ummi!! ingatkan apa tadi rupe2nye ada sebuah kete nak kluar parking..so dengan berkat kesabaran weols akhirnye dapat gak parking huhuhuhu....


dah puas mandi haruss lapo tak ingatkan hehe
psstt!! dendiam tau bekalan mcd tadi weols bawak masuk haha

mendung tak beerti ujan kan uols...hehe

Anak2 bergumbira mandi manda tengok langit mendung uols...tengok gambo sebagai bukti hohoho...tapi ujan sekejap lalu jek uols...pastu terus langit cerah kembali...ater dah tak jadi ujan makanye anak2 akak terus sambung mandi sampai lebam mihahaha...

About kul 6.30ptg weols balik kepangkuan jalan kekdahnye...malam lak sambung sopink alat tulis/peralatan sekolah anak2 @ Mydin subang....hehe

HAPPY WIKEN UOLS!!



**hepi dapat spent time ngan anak2...tak sangka dah beranak pinak hahaha
**minggu nie penuh ngan undangan kawin...sumenye sepupu abg pomen hehe

3 ulasan:

PUANSTOBERI berkata...

wah..gi 4 branak je ker? abg pomen tak join??

umialya berkata...

ermmm.. teringat lak.. peralatan sekolah anak2 belum beli lagi.

uwaaaa.. bila agaknya kami boleh g beli! nampaknya kena ambik cuti sehari dua ni tp.. ujung2 tahun ni, bolehkah?? kesibukkan melanda. hu3

Ya ALya berkata...

selamat makan2 lauk pauk kenduri.....