Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Rabu, Disember 08, 2010

Kenkawan sekolah rendah

Belek punya belek terjumpa lak picta
kenkawan sekolah rendah akak...huhu
so layaannn :)

cuba teka yang mana satu ahkak gonjeng?? huhu
ni kt rumah Fifi

ni kan rumah Zul Atfeo...

akak dulu sekolah kat Sekolah Kebangsaan Batu Belah klang..
**batu belah batu terlangkup tu area sekolah akak ler uols
ni sume kenkawan sekolah akak ler...

alhamdulillah till now masih berhubung antara 1 sama lain
sumenye dah beranak pinak
cuma 2 orang jek yg masih single

iaitu ZUL & FIRDAUS
oh nak tgok sape zul & fidaus nie
leh carik frenzlist fb akak ye
ZUL ATFEO & BOB FIRDAWS huhu
**kasik promote sikit haha

uols ada tak picta zaman skolah?? syare2 ler hehe




**zaman sekolah lah yang paling hepening sangat kan....hehe

10 ulasan:

NurSolehah berkata...

hahaha... zaman muda mudi..

Akak yg tudung biru tu kan ?
Ngeee,,,,,,

Rinna berkata...

Seronok kan masih..keep in touch ngan geng2 sekolah rendah.. bila dah besar2 gini jumpa balik sure laa havoc..kan.. :)

wan nurul hezrina abd halim berkata...

gaknya masing2 ada keluarga dah..bila jumpa alik mesti banyak cerita tak tau nak dengar yang mane..zaman sekolah mmg best

btulke sekolah dekat batu belah batu bertangkup?hehe

Iman berkata...

akak yang paling comel kat situ...

Liza berkata...

Zaman sek adalah zmn paling best dlm hidup... Waah.. Rasa cam nak kembali ke zaman itu!!!

atty's berkata...

ze yang belah kiri .yang duduk tu kan.

tigrismalaya berkata...

bestnyer kumpul ramai2..
pic sekolah rendah ada tapi banyak kt kg..tah ader lagi x
tapi terjumpe ramai member2 sekolah rendah kt fb..sampai ada antaranya tak pasti dia sekelas ke ngan kita walaupun kenyataannya mmg dia sekelas..teringat pulak minggu lepas dari berita salah sorg dari suami member sek rendah/menengah meninggal dunia..al fatihah..

kak ina mail berkata...

akak bukan penyimpan gambar tegar adik suziey.gambar sekolah menengah tak de ke.ko sebaya penyanyi yang nalis ke org batu belah.khe khe

mizz sue berkata...

akak paling comel hihihi

Hezesuze berkata...

nur solehah
yezzaa tepat sekali...kalo buat contest harus menang kan haha

rina
alhamdulillah skrg nie pun selalu gak buat gath kocik2...kira lepak2 makan2 hehe

wan nurul
tau xpe...ada jek citer yang nk dikongsi...

iman
wah bodek ke uols?? hehe

liza
a ah kan...kalo back to skol pasti meriah kan...hehe

atty's
ye betul kty...hehe

tigrismalaya
ishh gambo sekolah ler kene simpan uols..kenagnan tu..lgipun dlam gambo ni weols admire kt seseorang huhuhu

kak ina mail
adehh gambo sekolah menengah ado kak tapi malu nk tepek sbb tak pakai tudung mihahahaha

mizz sue
wah gtew..thanks bebeh