Bantu klik HB akak ni ye...terima kasih banyak2!!

Jumaat, Disember 10, 2010

Sein Ruffedge Dan Nana Sah Bercerai Talak Satu


Aduaaii terkejut weols dapat berita pasal nie...seyes!! suke tengok sein nie sweet je kan muka dia...tak tau apa punca mereka bercerai ..yelaaaa dah tak ade jodoh kan nak buat camne yedok??

hope depa berdua tak bermusuhan kerana sudah ada 2 cahayamata kan...kesian kt anak2 dowang kan...citer details ada kt SINI




**Entry autopublish coz masih berada di perlis ..thanks yg drop by blog akak..

15 ulasan:

Cik Jue berkata...

eee ye ke..semua yang masuk sehati berdansa selalu berceraikan..

tigrismalaya berkata...

sian..

moral: jgn msk sehati berdansa..tp diharap Vee+Shidee kekal berpanjangan..

Jieda berkata...

maknanya betullah gosip yang dibaca tu.jodoh tak panjang tapi kesian kat anak-anak.

~♥ iella ♥~ berkata...

dah tak da jodoh...kesian kt orang2 yg bercerai berai nie kan??

mintak simpang la..takut...


http://fadthnwan.blogspot.com

mama_umar_maryam berkata...

mntk jauh terjadi dr famili kite..ahkak,saye pon suke tgk muke sein nih..huhu..

atty's berkata...

sian..suka gak couple nie

rasp berkata...

i pun terkezut bila baca paper semalam sis...
suka tgk dorang nie...

ieda berkata...

tulah uols terkejut jugak wehhh ...
ermm tulah dunia artis bila bercerai x nak salahkan diri masing2 .. duk sebuk salahkan takdir .. x der jodoh lahh .. apa lahh ... ashik2 salahkan allah jer ..

x der kesedaran sendiri ker .. mengaku lah yg saya salah dan dia salah .. huhuhuh

Mah@mahu berkata...

tu semua jodoh.. tapi kalau dpt di lihat kan pasangan artis yg bercerai ni ramai dari dia org bila pasangan dah lebih glamor jadi lah rumah tangga goyang pastu cerai.. sian dunia artis...

deqlis berkata...

deqlis tak terkezuttt sgt...

haa korang terkezutt tak??

hmm klu perasan,, masa rancagan SB tue pun diorang nie mcm selalu gado2x.. Nana tue suka tarik muka masam kan?? masa tue pun deqlis dah perasan dah... siap ckp ngan hb.. nie klu si shawnnn ilang sabar mau ada kes lain nie nanti...

tu daku jerk laa rasa2x.. punca sebenar no komen..kang kena saman lak hihi...

pepun..jika ada jodoh meke leh rujuk kembali... jodoh pertemuan nie kita tak tau kan ..:-)

shazlea shayla @ maria berkata...

dear sis, anda di tag

http://shazleashayla.blogspot.com/2010/12/aku-kene-lariiiii.html

honeyvsbee berkata...

artis nih cepat jer bercerainyaaa

deqlis berkata...

dear sis...

blog anda menerima award...sila dtg lai lai lai kangkung ke blog deqlis ya..hehehhh..:-)

Mak Su berkata...

hhaaaa?

kakyong berkata...

ade baca pasal ni... hmm, nampak sesosok & sepadan... dah pilihan masing2 kan, tp bagus la depa selesai cara baik..